۰ نفر

ادعای نکونام بر باز بودن پنجره فولاد

۹ شهریور ۱۴۰۰، ۷:۴۵
کد خبر: 557969
ادعای نکونام بر باز بودن پنجره فولاد

خوزستان سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی است که پنجره باشگاه فولاد باز است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جواد نکونام که بامداد سه‌شنبه در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، در بخشی از صحبت های خود با اشاره به ابراز نگرانی نسبت به حضور مجدد یک عضو در هیات مدیره باشگاه فولاد، اظهارکرد: ما در باشگاه یک جلسه خصوصی سه نفره داشتیم و بعد در یکی از سایت ها مبلغ قرارداد پیشنهادی من به باشگاه نوشته شده بود و معلوم است آن نفری که با من دشمن است این خبرها را به بیرون داده است و بعد او می خواهد در هیات مدیره هم کار کند. 

زمانی که جلسه داشتیم عنوان کردم این عضو که در هیات مدیره است اگر حرف بزند من با تیم کار نمی کنم زیرا او به مردم خوزستان، فوتبال و تیم بزرگ فولاد ظلم کرده است و چرا باید در هیات مدیره باشد؟ تمام آن هایی که با هم وابسته بودند من را از فولاد دور کردند آن هم به خاطر سلامت و پاک سازی که در تیم فولاد انجام داده بودیم.

وی افزود: کسی که باعث بسته شدن پنجره باشگاه فولاد شده است، اکنون در باشگاه پست گرفته است و فوتبال ما جای تعجب دارد. به هر حال عملکرد این عضو در اتفاقاتی که من از سال اول به فولاد رفتم، مشخص است و نیز مشخص بود که با من دشمنی می کند و شرایط را برای من سخت می کند و نهایتا تصمیم گرفتم که در باشگاه فولاد نباشم اما برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. مردم خوزستان لیاقت دارند که تیم شان قهرمان و بالای جدول باشد.

نکونام بیان کرد: زمانی که با گرشاسبی جلسه داشتم، آقای عزیزی خادم رییس فدراسیون نیز حضور داشت که به من گفتند که کارت را شروع کن و پنجره فولاد باز است اما نمی دانم چرا اکنون باشگاه این موضوع را اعلام نمی کند و مثلا می خواهند تلاش کنند، اگرچه تلاش ها را آقای آذری انجام داده بود و پنجره باز است.

نکونام در بخش دیگری از صحبت های خود همچنین گفت: تاکنون در سه تیمی که مربیگری کرده ام، هیچ کدام بر اساس رابطه نبوده است و این کار را نخواهم کرد اما مشخص نیست چطور می شود که وقتی مربی که از لیگ دو بیرونش کرده اند، در بهترین تیم لیگ برتر سرمربی می شود. این مربیان تیم ها را می اندازند و متلاشی می کنند اما بازهم تیم دارند.