۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بازی عوض شد / حالا حسینی می‌ماند، رشید می‌رود!

۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۷
کد خبر: 556072
بازی عوض شد / حالا حسینی می‌ماند، رشید می‌رود!

درحالی که تا ۲۴ ساعت قبل بسیاری گمان می‌کردند سید حسین حسینی استقلال را ترک می‌کند و رشید مظاهری در این تیم‌ ماندگار است، حالا ورق به سود سنگربان شماره یک برگشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، دو روز قبل مظاهری به باشگاه استقلال رفت و پس از خروج، از مذاکرات مثبت و ماندنی شدن در جمع این تیم سخن گفت. چند ساعت پس از آن نیز علیرضا رضایی سنگربان فصل گذشته پیکان آبی پوش شد و حسین حسینی با انتشار یک پست اینستاگرامی، از استقلال خداحافظی کرد. با این شرایط وضعیت قفس توری آبی‌ها برای فصل آینده مشخص شد تا اینکه حسینی پست خود را پاک‌ کرد، دیروز به باشگاه رفت و قراردادش را تمدید کرد.

در این شرایط مظاهری که با وضعیت موجود دچار ابهام شد، امروز به باشگاه رفت و پس از جلسه با مددی و هنگام ترک ساختمان استقلال اعلام کرد که از شدت عصبانیت نمی‌تواند حرف بزند!

اما مهدی صادقی وکیل سنگربان استقلال موضوع جالبی را از مفاد جلسه مطرح کرد: ما امروز آمدیم باشگاه مشکل را حل کنیم و حتی گفتیم تمایل ما به ادامه قرارداد است اما آقای مددی گفت بروید و قرارداد را فسخ کنید.آقای مجیدی هم روز گذشته گفت با آقای مددی صحبت کنید. من فکر می کنم مدیریت و هیات مدیره علاقه‌ای به ادامه این قرارداد ندارند. در جلسه با اینکه با احترام صحبت کردیم مددی ادبیات تهدیدی استفاده کرد!

رشید روز گذشته و پس از توافق با حسینی، بابت ماندن در استقلال مردد شده بود و با این وضعیت به نظر می‌رسد تصمیم او برای جدایی قطعی شده باشد تا با فسخ قرارداد به یک‌تیم صنعتی بپیوندد. گویا فصل گذشته و پس از درگیری وی با مربی گلرهای وقت استقلال یعنی سعید عزیزیان، باشگاه ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد مظاهری را کم کرد و با توجه به اینکه‌ او ۶۳ درصد از مبلغ قراردادش را دریافت کرده، قانونا نمی‌تواند آن را فسخ کند.

اما خود رشید این جریمه را غیرقانونی می‌داند و به همین دلیل وکیل او‌ در پی فسخ یک طرفه قرارداد با استقلال است.