۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ورق به نفع سجادی برمی گردد؟ / تلاش رییس جمهوری برای دفاع از وزیر ورزش

۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۵
کد خبر: 555126
ورق به نفع سجادی برمی گردد؟ / تلاش رییس جمهوری برای دفاع از وزیر ورزش

در جلسه امروز صحن علنی مجلس که جهت بررسی وزرای پیشنهادی دولت برگزار شده بود، ابراهیم رییسی انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان صحه گذاشت.

اقتصاد آنلاینمرتضی پیچکا؛ رییس جمهوری بر توانمندی، سابقه و مراتب علمی حمید سجادی جهت احراز وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد. او که در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در دفاع از وزرای پیشنهادی سخنرانی می‌کرد با اشاره به خواست جامعه ورزش مبنی بر انتخاب وزیر ورزشی و وعده‌ای که در همین رابطه به ورزشی‌ها داده بود، بر حضور ورزشی‌ها تاکید کرد.

هرچند که رییسی به شکلی مستحکم از سوابق سجادی دفاع و او را گزینه‌ای مناسب معرفی کرد اما در همین راستا به نظر می‌رسد مجلس هنوز در خصوص وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به اجماع نهایی نرسیده و تعداد مخالفین وی به اندازه‌ای است که در جهت کسب رای اکثریت مانع ایجاد کند. به همین دلیل باید منتظر ماند و دید آیا سجادی می‌تواند به گزینه مدنظر نمایندگان تبدیل شود یا خیر. بر همین اساس، ممکن است نظر مخالفین و اعضای کمیسیون‌های مختلف نسبت به تایید نهایی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان تغییر کند و برخلاف فضای موجود، وی بتواند از مجلس رای اعتماد لازم را به دست بیاورد.