۰ نفر

اتفاق عجیب در لیگ ترکیه / ضرب و شتم هم تیمی در زمین بازی

۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۷
کد خبر: 554406
اتفاق عجیب در لیگ ترکیه / ضرب و شتم هم تیمی در زمین بازی

شب گذشته اتفاق جالبی در سوپرلیگ ترکیه رخ داد و آن حمله یک بازیکن به هم تیمی‌اش بود!

به گزارش اقتصاد آنلاین و به نقل از گل؛ تیم فوتبال گالاتاسرای در جریان لیگ ترکیه مقابل گیرسون اسپور قرار گرفت که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر شاگردان فاتح تریم در گالاتاسرای به پایان رسید اما اتفاق جالب این مسابقه در دقیقه 61 و زمانی رخ داد که مارکو، مدافع این تیم با مشت و ضربات سر به کریم اکتورکوغلو هم تیمی خود حمله کرد!

بعد از این اتفاق داور مسابقه صحنه را با کمک VAR بازبینی کرد و بعد از آن مارکو را از زمین مسابقه اخراج کرد. بعد از این بازی فاتح تریم در کنفرانس خبری در مورد حرکت بازیکن تیمش گفت: "باشگاه هر کاری لازم باشد برای برخودر با این حرکت انجام خواهد داد. مارکو قطعا از کریم و سایر هم تیمی‌هایش به خاطر رفتار زشت عذرخواهی خواهد کرد."

قوانین انضباطی ترکیه برای چنین تخلفی 8 تا 10 جلسه محرومیت در نظر گرفته و باید دید حکم مارکو که از بازیکنان ثابت گالاتاسرای هم محسوب می‌شود، چه خواهد بود. هنوز مشخص نشده که در زمین بازی چه چیزی میان این دو هم تیمی رد و بدل شده که منجر به چنین برخوردی شده است.

پیش بینی می شود محرومیت های بیشتری برای این بازیکن توسط کمیته انضباطی لیگ ترکیه در نظر گرفته شود. طبق قوانین لیگ ترکیه چنین حرکاتی مصداق بارز حمله شناخته می شود و می تواند بین 5 تا 10 جلسه محرومیت به همراه داشته باشد.

مارکو از سال 2018 در گالاتاسرای توپ می زند و از زمان پیوستن به این تیم یکی از بازیکنان ثابت تیمش بوده است. هنوز مشخص نیست دلیل حمله مارکو به هم تیمی اش چه بوده است.