۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

پس از پایان رقابت های والیبال المپیک / پیش بینی آلکنو درست از آب در نیامد

۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۹
کد خبر: 551939
پس از پایان رقابت های والیبال المپیک / پیش بینی آلکنو درست از آب در نیامد

ولادیمیر آلکنو سرمربی والیبال ایران در المپیک توکیو و سرمربی سابق تیم ملی روسیه پس از فینالیست شدن تیم ملی والیبال روسیه اعلام کرده بود که والیبال روسیه قهرمان المپیک خواهد شد.

اقتصاد آنلاینمرتضی پیچکا؛ سرمربی تیم ملی والیبال ایرن در المپیک توکیو در این باره اظهار کرده بود:"روسیه شایسته حضور در فینال المپیک بود و معتقدم که این تیم قهرمان المپیک خواهد شد چرا که آنها با روحیه‌ای خوب به مصاف حریف خواهند رفت. به بازیکنان روسیه آفرین می‌گویم چرا که آنها موفق شدند برزیل قدرتمند را متوقف کرده و شکست دهند. فکر می‌‌کنم آنها یک سطح بالاتر از دیگر تیم‌ها بوده و بهتر از دیگران بازی می‌کنند. "

 این صحبت آلکنو درحالی است که روز شنبه 16 مرداد، تیم ملی والیبال فرانسه موفق شد با نتیجه سه بر دو روسیه را شکست دهد و مدال طلای المپیک 2020 را به دست بیاورد.

اظهار نظر آلکنو درخصوص قهرمانی روسیه مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته و صحبت‌های او با عنوان این که پیش بینی این مربی از فینال المپیک درست از آب درنیامد، دست به دست می‌شود. آلکنو هدایت تیم ملی روسیه در المپیک ۲۰۱۲ لندن را برعهده داشت و توانست به فینال این رقابت‌ها برسد و با کسب مدال طلا افتخار آفرینی کند. این مربی روسی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو هدایت ملی پوشان ایران را برعهده گرفت که موفق نشد نتیجه خوبی به دست آورد چرا که ایران در مرحله گروهی المپیک حذف شد.