۰ نفر

آخرین وضعیت حضور مهدوی‌کیا در تیم فوتبال امید ایران

۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱:۰۰
کد خبر: 551741
آخرین وضعیت حضور مهدوی‌کیا در تیم فوتبال امید ایران

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: مهدو کیا برای حضور در تیم امید باید مجوز خود را از هامبورگ بگیرد اما مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، میرشاد ماجدی در حاشیه مراسم رونمایی از حامی مالی تیم ملی فوتبال با اشاره به آخرین وضعیت حضور مهدی مهدوی کیا در تیم امید ایران اظهار داشت: از نظر ما او سرمربی تیم است و تنها منتظریم تا مجوز حضور او را از باشگاه فعلی اش یعنی هامبورگ بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر باشگاه هامبورگ با این انتقال مخالفت کند تکلیف چه می شود اضافه کرد: بعید می‌دانم این اتفاق رخ دهد و با صحبت هایی که من با مهدوی کیا در این باره انجام دادم آنها این پیشنهاد را قبول خواهند کرد چرا که بحث ملی مطرح است‌.

سرپرست کمیته جوانان در مورد دستیاران مهدوی کیا در تیم امید خاطرنشان کرد: او هنوز چیزی در این مورد به ما نگفته است.

وی در رابطه با برنامه‌های تیم امید گفت: در مرحله اول ما فعلا منتظر حضور سرمربی هستیم تا برنامه ها را از او دریافت کنیم. تنها تا ۵ مهر فرصت داریم تا اسامی ۵۰ بازیکنی که سن آنها با تیم امید مطابقت دارد را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهیم. در همین راستا نیز منتظر حضور سرمربی در ایران هستیم.

ماجدی در واکنش به اینکه شایعه شده فرشاد ماجدی هدایت تیم جوانان را برعهده خواهد گرفت گفت: من و سایر اعضا اسامی را پس از بررسی به رییس فدراسیون پیشنهاد می دهیم و سپس این نام ها در هیات رییسه مطرح می شود. از طرفی از روز اول هم قرار نبود که فرشاد سرمربی تیم جوانان شود. اگر سرمربی انتخاب شود و بخواهد با او کار کند این انتخاب به عهده سرمربی خواهد بود.

وی در مورد نحوه انتخاب بازیکنان تیم امید گفت: انتخاب این اسم با نظر سرمربی است و کمیته جوانان‌بحث برنامه‌ها را بررسی می‌کند.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اضافه کرد: من بیشتر دوست داشتم در مورد موضوع استعدادیابی صحبت کنم چرا که برای خودمان راهی را تنظیم کردیم و به دنبال این هستیم تا در بحث آینده سازی فوتبال نتیجه بگیریم. ما برای استعدادیابی سامانه ای در نظر گرفتیم که حدود ۹ هزار نفر در آن ثبت نام کردند و در هفته های آینده برای انتخاب بازیکنان برتر اقداماتی را انجام خواهیم داد.