۰ نفر

لاریجانی: از مواضع درست باشگاه‌های فوتبال حمایت می‌کنیم

۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۲۸
کد خبر: 411033
لاریجانی: از مواضع درست باشگاه‌های فوتبال حمایت می‌کنیم

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع درست باشگاه‌ها،فدراسیون و مدیران باشگاههای فوتبال ایران برای حفظ حقوق ورزش،جوانان و فوتبال کشور مورد حمایت مجلس است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «علی لاریجانی» در دیدار وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که ایران کشوری امن و مقتدر است و نباید حقوق هواداران ورزش و فوتبال در آن نادیده گرفته شود، گفت: انتظار داریم رفتار مجامع بین المللی، جهانی و آسیایی نسبت به ورزش و فوتبال ایران بی طرفانه و مطابق منشورهای بین المللی باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: تیم‌های محبوب و پرطرفدار ایرانی در آسیا و جهان  مورد توجه هستند و نام ایران در هر کجا برای آن مجموعه، اعتباری بزرگ است .

وی با اشاره به مسایل اخیر مربوط به باشگاه‌های کشور از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: مواضع درست باشگاه‌ها، فدراسیون و مدیران باشگاه‌های فوتبال ایران برای حفظ حقوق ورزش، جوانان و فوتبال کشور مورد حمایت مجلس شورای اسلامی است و امیدوارم با تدابیر و اقدامات قانونی و با حفظ منافع ملی، مشکل  پیش آمده به سرعت حل شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم رفتار مجامع بین المللی، جهانی و آسیایی نسبت به ورزش و فوتبال ایران بیطرفانه و مطابق منشورهای بین المللی باشد.

رییس مجلس تاکید کرد : ایران کشوری امن و مقتدر است و نباید حقوق  هواداران ورزش و فوتبال در آن نادیده گرفته شود.