۰ نفر

برای به خدمت گرفتن علیپور؛

پیشنهاد اغواکننده روس‌ها پرسپولیس را آچمز کرد!

۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۲۴
کد خبر: 368750
پیشنهاد اغواکننده روس‌ها پرسپولیس را آچمز کرد!

مدیران باشگاه پرسپولیس برای پاسخ به تیم خواهان علی علیپور وقت بیشتری خواستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، باشگاه اوفای روسیه پیشنهاد اغواکننده ای را برای جذب علی علیپور به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است تا مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را با قراردادی سه ساله به خدمت بگیرد.

مهاجم پرسپولیس که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد در صورت پیوستن به این تیم روسی حدود ۸۰۰ هزار دلار برای پرسپولیس درآمدزایی خواهد داشت. رقمی که می تواند بخشی از بدهی های پرسپولیس را جبران کند.

همین امر باعث شده تا مسئولان باشگاه پرسپولیس با وجود کمبود مهاجم به فکر فروش علیپور بگیرند. مدیران باشگاه قصد دارند دو بازیکن خارجی برای پرسپولیس بگیرند تا مشکل این تیم در خط حمله برطرف شود اما هنوز موفق به جذب بازیکنان مد نظر گابریل کالدرون نشده اند.

مسئولان باشگاه که به خوبی می دانند در صورت عدم جذب بازیکن و فروش علیپور با فشار جدیدی از سوی هواداران روبرو می شوند قصد دارند از تیم روسی وقت بیشتری بگیرند.

باشگاه اوفای روسیه نیز اعلام کرده است اگر فرصت اندکی برای جذب علیپور دارد و اگر پرسپولیس پاسخ روشنی به درخواست آنها ندهد از خرید مهاجم ایرانی منصرف خواهند شد.

باشگاه پرسپولیس که پاسخ باشگاه اوفای روسیه را سه شنبه شب گذشته داده است خواهان مبلغ بیشتری برای رضایتنامه علیپور شده است. در صورتی که روس ها با پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس موافقت کنند جدایی این بازیکن قطعی است اما در غیر اینصورت باید منتظر خریدهای پرسپولیس بود تا علیپور نیز بتواند دور از فشار هواداران از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شود.