۰ نفر

پرسپولیس برای نگه داشتن برانکو گلریزان می‌گذارد؟

۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۳۸
کد خبر: 358086
پرسپولیس برای نگه داشتن برانکو گلریزان می‌گذارد؟

حسین قدوسی خبرنگار حوزه پرسپولیس از راهکاری نوشته که قرار است با گلریزان برانکو را نگه دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین، خبرآنلاین نوشت:  برانکو می ماند یا می رود. رسانه های عربستانی از توافق الاهلی با سرمربی سرخ ها خبر می دهند و این هوادران پرسپولیس را به شدت نگران کرده است.در کنار  همه خبرهای نگران کننده  باید بگوییم برانکو همین این دو روز پیگیر جذب بازیکن بوده و البته اگر باشگاه طی ده روز یا نهایت سیزده روز آتی مطالبات را ندهد تصمیم گیری خواهد کرد

 2_ باشگاه پرسپولیس در صورت تصویب در هیات مدیره  و بعد از طی مراحل قانونی  از طریق Url و یا درگاه پرداخت شرایطی فراهم خواهد کرد تا هوادران در سرتا سر  جهان امکان پرداخت کمک به  باشگاه برای تامین منابع مالی را داشته باشند. یک مقام مسوول در باشگاه پرسپولیس می گوید:

اگر اعلام شماره  یا کد در درگاه پرداخت مصوب شود مختص تهیه بودجه حفظ برانکو نیست و مربوط به کل مشکلات مالی باشگاه است و این بستگی به این دارد که طبگی روزهای منابع مالی از طریق اسپانسرها تامین شود یا خیر.

3_ برانکو بند فسخ دارد. او مهلت داده و اگر طبق قول و قرارها  و اعلام  وکیل وی تا دو هفته دیگر طلب پرداخت نشود می تواند فسخ کند. برانکو  طبق قراردادش در صورتی که سه ماه از حقوق خود را نگیرد پس از اعلام به باشگاه حق فسخ قرارداد سال آتی را  دارد و به همین دلیل بوده که وکیل وی مهلت دو هفته ای به باشگاه پرسپولیس داده است.