۰ نفر

پرسپولیس قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شد

۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱:۰۴
کد خبر: 357462
پرسپولیس قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شد

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلانیان در فینال جام حذفی با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید و این تیم به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، دیدار تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس در مرحله فینال جام حذفی قرار بود ساعت ۲۱ آغاز شود اما به دلیل اعتراض باشگاه داماش به عدم حضور هواداران این تیم در ورزشگاه و حضور صد در صدی هواداران پرسپولیس در ورزشگاه شهدای فولاد این بازی از ساعت ۲۳:۲۵ آغاز شد.

قضاوت این دیدار بر عهده موعود بنیادی فر بود که بابک داوری، علی دودانگه، حسین زرگر، کوپال ناظمی و حسین مرادی وی را در امر قضاوت همراهی می‌کردند.

در این دیدار محمد مختاری از داماش و مهدی شیری از پرسپولیس کارت زرد دریافت کردند.

در دقیقه ۲۲ این دیدار علی علیپور از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه داماش را باز کرد.

در این دیدار جاسم یاسراللهی، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، مصطفی آقاجانی، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، جابر نصیری، میلاد پورصف شکن، علیرضا توکلی، عباس کندل و میثم فرزانه به سرمربی گری سیامک فراهانی ترکیب داماش را شکیل می‌دادند.

همچنین علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محسن ربیع خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالله‌ی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، ماریو بودیمیر و علی علیپور با هدایت برانکو ایوانکوویچ برای پرسپولیس به میدان رفتند.