۰ نفر

قلعه نویی: تمایلی برای بازگشت به استقلال ندارم

۲ خرداد ۱۳۹۸، ۲:۵۴
کد خبر: 355101
قلعه نویی: تمایلی برای بازگشت به استقلال ندارم

«امیر قلعه نویی» سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازگشت به تیم استقلال گفت: برای بازگشت به استقلال تمایلی ندارم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، قلعه نویی با بیان اینکه گزینه اول، دوم و سوم من سپاهان است، تاکید گرد: استقلال در دوران بی پولی اش برای ما بود و حالا برخی می خواهند اسطوره سازی کنند.
وی افزود: می خواهم در سپاهان بمانم و درهمین جا به کارم ادامه دهم.
قلعه نویی این صحبت ها را درحالی عنوان کرد که این روزها بحث انتخاب سرمربی تیم استقلال در رسانه ها داغ تر از همیشه درحال پی گیری است.
وی با بیان اینکه فضای مجازی استقلال را نابود کرده است، اظهارداشت: وقتی حرف حق می زدم کسی پشت سر من نیامد به همین دلیل امروز دیگر مایل نیستم در استقلال کار کنم.
سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه اگر به استقلال بیاید آیا با «فرهاد مجیدی» کار خواهد کرد؟ گفت: مربیگری مثل پدرشدن است و در مربیگری باید نفر دوم بودن را تجربه کرد تا آبدیده شد من خودم از تیم های پایین شروع کردم تا قلعه نویی شدم.
وی افزود: هرکسی که نفر اول تیمی می شود همکاران خود را دارد و الزامی نیست با هرکسی کار کند با این همه برای مجیدی آرزوی موفقیت می کنم و خوشحالم که نسل مربیان جوان و استقلالی در حال زیاد شدن است.
وی درخصوص انتخاب «مارک ویلموتس» برای تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: دراین باره اعضای کمیته فنی و کسانی که با این مربی بلژیکی توافق کردند باید نظر دهند. معتقدم ویلموتس کارنامه خوبی دارد و لی باید چارچوب همکاری با او از همین ابتدا مشخص شود تا اتفاقات دوره قبل تکرار نشود.
قلعه نویی با بیان اینکه شرکت دراین دوره جام جهانی از دوره های قبل آسان تر است، عنوان کرد: برهمین اساس باید انرژی خود را به تیم امید دهیم تا بعد از ٤٠ سال راهی المپیک شود چون رفتن به جام جهانی خیلی آسان است.
وی درباره هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر نیز گفت: امسال عدالت دراین لیگ رعایت نشد در مورد بازی با سپاهان هم باید برخورد می شد و به من تقدیر نامه می دادند نه اینکه به خاطر عدم حضور در نشست خبری من را به فدراسیون فرا بخوانند.