۰ نفر

واعظی صعود تیم ملی بسکتبال به جام جهانی را تبریک گفت

۶ اسفند ۱۳۹۷، ۲:۳۵
کد خبر: 338014
واعظی صعود تیم ملی بسکتبال به جام جهانی را تبریک گفت

رئیس دفتر رئیس جمهوری در پیامی برتری تیم ملی بسکتبال ایران مقابل استرالیا و صعود به رقابت‌های جام جهانی 2019را تبریک گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، در پیام تبریک اینستاگرامی محمود واعظی به بازیکنان و اعضای تیم ملی بسکتبال آمده است: جوانان شایسته و ارزشمند ایران با صعود به جام جهانی دل مردم ایران را شاد کردند و حضور تیم ملی بسکتبال در جمع تیم های برتر دنیا نشان از بالندگی فرزندان برومند مردم و کار و تلاش ورزش کشور برای رسیدن به میادین و سکوهای بزرگ جهانی است.
اینجانب این موفقیت ارزشمند را به اعضای تیم ملی بسکتبال، کادر فنی و خانواده های آنان و جامعه بزرگ ورزش و مسئولان و مدیران ورزش کشور صمیمانه تبریک می گویم.
همچنین مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز پس از صعود تیم ملی بسکتبال ایران به جام جهانی در پیامی تلفنی به اعضای تیم، سرمربی، کادر فنی و مسئولان فدراسیون بسکتبال تبریک گفت. 
وزیر ورزش و جوانان در تماس تلفنی پس از جلسه هیات دولت خود با بازیکنان تیم ایران گفت: شایستگی جوانان ایران بسیار است و دل مردم ایران شاد شد و امیدوارم در جام جهانی حضوری موفق و ارزشمند داشته باشید. 
سلطانی فر افزود: وزارت ورزش و جوانان حمایت لازم و کاملی از تیم ملی ایران برای حضور شایسته در جام جهانی خواهد داشت و مطمئنم نتایج خوبی خواهیم گرفت. 
محمد جمشیدی کاپیتان تیم ایران نیز در این تماس تلفنی به نمایندگی از بازیکنان از حمایت های وزیر تشکر کرد و گفت: بازی بسیار سختی بود و امشب توانستیم یکی از بهترین های بسکتبال جهان را با همت و توان بچه های ایران شکست دهیم و به جام جهانی برویم. 
همچنین رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال هم در این تماس تلفنی با تقدیر از حمایت های وزیر ورزش و جوانان افزود: برای صعود به جام جهانی برنامه ریزی و تلاش زیادی کردیم و با لطف خداوند توانستیم با درخشش کم نظیر بازیکنان تیم ملی به جام جهانی صعود کنیم و تلاش می کنیم بهترین نتیجه را در جام جهانی چین بگیریم.
کمیته ملی المپیک نیز در پیامی صعود تیم ملی بسکتبال ایران به مسابقات جام‌جهانی چین را تبریک گفت.
در پیام کمیته آمده است: پیروزی قدرتمندانه تیم ملی بسکتبال ایران مقابل استرالیا و صعود ارزشمند این تیم به مسابقات جام جهانی را به مردم ورزش دوست و بزرگ ایران، بازیکنان توانمند و کادر فنی پر تلاش تیم ملی تبریک می‌گوییم.
تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین دیدار خود از مسابقات انتخابی جام جهانی چین میزبان استرالیا بود و با برد در این مسابقه حضورش در جام جهانی ٢٠١٩ را قطعی کرد.
جام جهانی ٢٠١٩ شهریور سال آینده در چین برگزار می شود.