۰ نفر

شفر: دژاگه باید اخراج می‌شد

۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۲۲:۳۶
کد خبر: 336150
شفر: دژاگه باید اخراج می‌شد

وینفرد شفر در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی حاضر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، وینفرد شفر بعد از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: امروز ما ۲ اشتباه داشتیم که یکی از آنها تبدیل به گل تیم تراکتورسازی شد. بازیکنی که گل زد یعنی دژاگه باید به خاطر خطا روی نورافکن باید اخراج می‌شد، او بعد از گل روی سکوها رفت و باید کارت زرد دوم را می‌گرفت ولی فوتبال همین است.من از عملکرد و قدرت تیمم راضی هستم ولی شانس نداشتیم، بازیکنان ما به ۷۰ 80 درصد آمادگی رسیده اند و من هیچ نگرانی نسبت به آینده ندارم. بعد از بازی با پدیده داور از ما عذرخواهی کرد و امروز هم داور بازی از من عذرخواهی کرد. این نشاندهنده شجاعت داور است.

او ادامه داد: دوباره می‌گویم به بازیکنانم افتخار می‌کنم. وقتی استادیوم پر از تماشاگر است کار سخت می‌شود. تیم ما خوب بازی کرد و فقط ضربات آخر ما گل نشد به خصوص در ۱۵ دقیقه آخر. از نتیجه ناراحت هستم ولی از عملکرد تیمم راضی هستم و مطمئنا در بازی های آینده دوباره بر می‌گردیم. خوشحالم که یک تیم جدید را می‌سازیم. قبل از فصل چند بازیکن ما جدا شدند و الان دوباره باید تیم جدید بسازیم. به نظرم باید هر 6 ماه یکبار یک تیم جدید بسازم! استقلال، پدیده، تراکتورسازی و پرسپولیس شانسهای قهرمانی هستند ولی ما یک بازی عقب افتاده داریم. سطح لیگ ایران هم خوب است و هر چه جلو می‌رویم بازی ها بهتر می‌شود.

شفر همچنین درباره عذرخواهی داور از او گفت: در همه جای دنیا وقتی بازیکنان از محوطه بازی خارج می‌شود و به بخش هواداران می‌رود کارت زرد می‌گیرد. اگر بازیکن ما هم این کار را انجام دهد باید کارت بگیرد. این دژاگه بود که وارد قسمت هواداران شد و هواداران نبودند که به سمت وی آمدند. من نمی‌خواهم در مورد داور منفی حرف بزنم ولی بعد از بازی آمد و گفت به خاطر اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم. حالا هم گذشته و مساله ای نیست.

سرمربی استقلال درباره مشکل پاتوسی هم اضافه کرد: این مشکلی است که داریم و باید بگویم که در هفته‌های قبل چیزهای خوبی در تیم نداشتیم. همه اتفاقات روی تیم اثر گذار است. خوشحال هستم کادرفنی ما شامل خودم، میگوئل، بیژن طاهری، ساشا و فرهاد مجیدی می‌توانند تیم را از این شرایط خارج کنند. بارها هم گفتم که هواداران اینستاگرام و شایعات فضای مجازی را نخوانند.