۰ نفر

برانکو: فقط کروات‌ها در ایران موفق بودند

۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۰۸
کد خبر: 316629
برانکو: فقط کروات‌ها در ایران موفق بودند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: در ایران تنها مربیان کروات به موفقیت رسیدند و مربیان بزرگی چون دنیزلی و توشاک هم ناموفق بودند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه ای که با سایت «slobodnadalmacija» کراوسی انجام داده صحبتهای عجیبی مطرح کرده که قطعا بار دیگر آتش اختلاف او کارلوس کی روش را بر افروخته می کند.

سرمربی پرسپولیس در بخشی از مصاحبه خود گفته است: زمانی که در پرسپولیس شروع به کار کردم این تیم نیاز به دگرگونی داشت، در آن زمان پرسپولیس در رده پایین جدول بود اما اکنون بعد از 3 سال قهرمان ایران هستیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم.

در بازی رفت فینال مقابل کاشیما آنتلرز داور چینی ما را قربانی کرد چون گل دوم کاشیما آفساید بود ولی این گل را قبول کرد. در این بازی دو کارت زردی که به نعمتی نشان داد درست نبود. ما در بازی برگشت تنها 13 بازیکن داشتیم و نتوانستیم به بازی برگردیم و شکست خوردیم.

ما قهرمان ایران هستیم  و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم اما کارلوس کی روش فقط 2 بازیکن تیم ما یعنی بیرانوند و نوراللهی را به تیم ملی دعوت کرد. او با وجود اینکه بازی برگشت فینال در تهران برگزار شد ولی در این بازی حاضر نشد به تهران بیاید و فردای بازی آمد و تمرینات تیم ملی را پیگیری کرد.

بعد از قهرمان شدن ژاپنی ها در لیگ قهرمانان آسیا یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی و دستیار کی روش به خاطر قهرمانی آنها خوشحالی کرد اما فردا به بیرانوند در اردوی تیم ملی تمرین می دهد!

برانکو درباره علت مشکلش با کی روش گفت: کی روش متوجه شده که من، بگوویچ یا کرانچار دوست قدیمی ام در ایران حاضر نیستیم که فوتبال را به دیگران بفروشیم. در ایران فقط مربیان کروات موفق بوده‌اند (استانکو، تومیسلاو ایوویچ، میرسلاو بلاوژیچ، زلاتکو کرانچار، فرانچیچ، وینگو بگوویچ و میاچ) مربیان دیگری هم مثل مصطفی دنیزلی یا جان توشاک و خیلی‌های دیگر هم بوده‌اند که موفق نبودند، حداقل امیدوارم کی روش موفق باشد!