۰ نفر

هواداری از قرمزها کار دست مجری زن داد

۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۰۴
کد خبر: 312701
هواداری از قرمزها کار دست مجری زن داد

گوینده رادیو و مجری تلویزیون پس از صحبت درباره بازی پرسپولیس با کاشیما در برنامه «کاشانه» شبکه اصفهان مورد هجوم تهدید و فحاشی افرادی قرار گرفت که خود را هوادار سپاهان می‌خوانند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، «مجری سرشناس رادیو و تلویزیون اناری در دست گرفته و خیلی خوش خیال از این که دارد درباره یک رخداد ملی سخن می‌گوید از بازی پرسپولیس حرف زده.

زهره هاشمی در چند روز گذشته حسابی طعم گس هواداری فوتبال را چشیده است؛ طوری که تازه بفهمد فوتبال چه فضای رادیکالی دارد.

او برای گفتن یک جمله در برنامه کاشانه به مرحله‌ای رسیده که کامنت‌های صفحات اجتماعی‌اش را ببندد و پیجش را احتمالا خصوصی کند!

زامبی‌ها در کمینند و همچنان عصیان در شبکه‌های اجتماعی و خشونت کلامی موج می‌زند و انگار در دل هر یک از هویت‌های فیکی که برای از خود به در شدن ساخته شده‌اند همه یک امیر تتلوی درون دارند.

موج حملات مجازی هر روز علیه یکی و به بهانه‌ای به راه می‌افتد. از مازیچ و لیونل مسی تا مهناز افشار و سردار آزمون یا حتی امیرمهدی ژوله!

بحث فوتبال که می‌شود دیگر این حس هواداری تندتر می‌شود. یک روز همه هواداران استقلال علیه پرسپولیس می‌شوند، روز دیگر هواداران پرسپولیس علیه یکی. عادل فردوسی‌پور هم که باشی امیر بی‌گزند نیستی و در امان نمی‌مانی. ارتش مجازی یک روز به نمایندگی از چاوشی می‌تازد. روزی بسیج می‌شود علیه کی‌روش. یک روز نوبت سردار می‌شود و حتی امیرحسین فتحی، مدیر استقلال هم برای این که زنگ زده به پرسپولیسی‌ها خسته نباشید گفته، در امان نمی‌ماند!

کافی است کسی بگوید بالای چشم علی کریمی ابروست یا فرهاد مجیدی دقیقا چه مدرک مربیگری دارد.

کافی است بگویی وزارت ورزش بی‌طرف است یا طرفدار یکی از دو تیم سرخابی! در چشم به هم زدنی حمله آغاز می‌شود!

مهناز افشار هم که باشی اگر درباره پوشک بچه چیزی بگویی چنان می‌نوازندت که می‌مانی پس چه کسی می‌رود فیلم‌هایت را می‌بیند که می‌شود سی میلیارد تومان!

ماجرای خانم مجری

زهره هاشمی در برنامه کاشانه که برنامه‌ای از سیمای اصفهان است، اناری در دست داشت و برنامه‌اش را برای موفقیت پرسپولیس در یک بازی آسیایی ملی به پایان رساند.

او یادش نبود تیم محبوب اصفهانی‌ها سپاهان است و در فرهنگ هواداری ما چنین چیزی تعریف نشده که در اصفهان از پرسپولیس بگویند. اگر چه سپاهان خودش بازمانده شاهین اصفهان است و ریشه‌ای مشترک با پرسپولیس دارد.

او البته احتمالا کمی هم بدشانس بوده که بخشی از بازی سپاهان و مس کرمان در شبکه استانی پخش نشده بوده 

زهره هاشمی جدیدترین قربانی این عصبیت و تندخویی و خشونت کلامی در شبکه‌های اجتماعی است و قطعا آخرین قربانی هم نیست!»