۰ نفر

تهران، قهرمان مسابقات تنیس روی میز کارگری شد

۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸
کد خبر: 230251
تهران، قهرمان مسابقات تنیس روی میز کارگری شد

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور کارگران با برتری ورزشکاران استان تهران در مجموعه ورزشی شهید معتمدی به پایان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور کارگران با حضور بیش از ۱۳۰ ورزشکار در دو بخش تیمی و انفرادی به مدت دو روز برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها و در بخش تیمی تهران (الف)، خراسان رضوی و گلستان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش انفرادی این رقابت‌ها، میثم زنگنه (تهران)، علی گلستانی (خراسان رضوی) و محمد حکیمی (خراسان رضوی) به ترتیب بر روی سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

سید امیر حسینی رییس فدراسیون ورزش کارگری درباره این رقابت‌ها گفت: امسال ۳۴ دوره مسابقات ورزشی برای زنان و مردان کارگر کشور برگزار شد که حضور بیش از ۲۴۵۰ ورزشکار در شش ماهه نخست سال روند رو به رشد ورزش در خانواده کار و تلاش را طی دو سال اخیر نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: امسال نیز ورزشکاران کارگری کشور در رویدادهای برون مرزی توانستند در هفت دوره این مسابقات بیش از ۱۵۰ مدال رنگارنگ را برای کشور به ارمغان آورند.

حسینی در پایان با بیان این که "حرکت روبه رشدی در مسابقات قهرمانی کارگری شاهد هستیم،" گفت: این حضور پرشور در رقابت قهرمانی کشور و استقبالی که در نیمه اول سال از ورزش  کارگری شده است، نوید دستیابی به جامعه‌ای با نشاط و سلامت محور را طی سال‌های آتی می‌دهد که با برنامه ریزی خوبی که فدراسیون داشته و همچنین حمایت‌هایی که دولت و در راس آن وزارتخانه‌های مرتبط باید از این ورزش داشته باشند، تحقق شعار ورزش، نشاط و بهره وری در آینده‌ای نزدیک امکان پذیر خواهد بود.