۰ نفر

منصوریان: دایی عصبانی می‌شود هر چه از دهانش در بیاید می‌گوید

۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۲۰:۴۷
کد خبر: 165608
منصوریان: دایی عصبانی می‌شود هر چه از دهانش در بیاید می‌گوید

سرمربی استقلال می‌گوید: «دایی به من گفت هرچه از سکوها گفتند نثار نیمکت شما.»

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از شکست مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: «من گل اول تیم نفت را دیدم.نه تنها نباید پنالتی می گرفتد بلکه باید به آرش رضاوند هم کارت می دادند.نمی دانم چرا این اتفاق ها می افتد.یک هفته قبل در 6 قدم پنالتی روی بازیکن ما را نگرفتند.در بازی با تراکتورسازی هم امید ابراهیمی شوت زد که به دست حریف خورددقیقه 89 همین بازی روی بهنام برزای خطا شد امیدوارم که بیرون این خطا اتفاق افتاده باشد اگرنه داوری صددرصد روی نتیجه تاثیرگذار بود.»

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، منصوریان ادامه داد:«در انضباط کاری به مشکل خوردیم و بازی برده را باختیم.بازیکنان باید خودشان را اداره می کردند.در هر تیمی هر کسی باید احساس مسئولیت داشته باشد.من این را به همه گفتم.اصلا فکر نمی کردم اینقدر اتفاقات در یک سال اخیر سخت پیش برود. ما خجالت زده هواداران شدیم.»

او درباره درگیری های رخ داده میان خود با علی دایی گفت: من با علی رفیق هستم. او وقتی عصبانی می شود هرچه از دهانش بیرون می آید می گوید. ما 25 سال است با هم دوست خانوادگی هستیم. من علی چینی را فرستادم که به علی فحش ندهند. او دوست صمیمی من است. من با فرهنگ فحش و ناسزا مخالفم. شاگرد مربی هایی بودم که این را به من یاد نداده بودند. من وقتی برای هوادار دست تکان می دهم مانور تبلیغاتی که نیست. علی دایی به من می گوید هرچه از بالا می گویند نثار نیمکت شما. او وقتی عصبانی می شود دیگر نمی توان کنترلش کرد. به او گفتم خانواده تو خانواده من هستند. 

سرمربی استقلال افزود: هواداران ما باید آستانه تحمل داشته باشند و باید از دایی عذرخواهی کنم. باید بازیکن نفت از زمین اخراج می شد. محمددانشگر پای بازیکن من را شوت کرد. او 6 بار خطا کرد. اگر من دستم را می بردم بالا و می گفتم به داور که پنالتی نگیرد به نظر شما نمی گرفت؟ 

 وی خاطرنشان کرد: باید روی ضربات ایستگاهی کار کنیم. خواسته عجیب و غریبی نیست. باید این موضوع را برطرف کنیم. باید در بازی با سپاهان نمایش خوبی داشته باشیم و دیگر به تختی نیاییم که بازی کنیم چرا که این زمین بسیار بد است.