۰ نفر

جوانان کوراش ایران نایب قهرمان آسیا شدند

۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۳۱
کد خبر: 158061
جوانان کوراش ایران نایب قهرمان آسیا شدند

در پایان هشتمین دوره رقابتهای کوارش قهرمانی جوانان جهان تیم اعزامی کشورمان با کسب شش مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، این دوره از مسابقات با حضور ورزشکارانی از ۲۵ کشور جهان به مدت دو روز در هند برگزار شد که در پایان تیم جوانان کوراش کشورمان در رقابت‌های جهانی هندوستان با کسب ۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز به مقام نایب قهرمانی رسید.ازبکستان با ۵ طلا  ۳ نقره و ۱ برنز به عنوان قهرمانی رسید و ژاپنی ها نیز با ۱ نقره و ۱برنز بر سکوی سوم این دوره از مسابقات ایستادند.

جواد مرادی در وزن ۸۱- کیلوگرم و قاسم باغچقی در وزن ۹۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شدند. عبدلوهاب وهابیان، امیرحسین قاسمی و جعفر فیروزآبادی به ترتیب در اوزان ۱۰۰- ,۱۰۰+ کیلوگرم و ۶۶- کیلوگرم موفق شدند مدال نقره را بدست آورند و علی محمد بریمانلو نیز تک مدال برنز ایران را بدست آورد.

در این دوره از مسابقات خسرو دلیر به عنوان سرپرست، علی معلومات و حسین علی اکبری بعنوان مربی و رضا مهنان به عنوان سرمربی اعزامی کشورمان را همراهی می کردند. رضا نصیری نژاد(مسئول کوراش کشورمان) نیز از نزدیک این مسابقات را شاهد بوده است.