۰ نفر

آموزش ذهن خوانی / می خوای بدونی تو ذهن دیگران چی می گذره؟

۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۰۴
کد خبر: 698502
آموزش ذهن خوانی / می خوای بدونی تو ذهن دیگران چی می گذره؟

ذهن خوانی شیوه ای است که می توان با بازخوانی سیگنال های ذهنی، افکار و احساسات افراد را پیش گویی نمود. از یاد نبرید که این تفکرات به عمل در آمده و شما تنها می توانید آنها را پیش بینی کنید.

آموزش خواندن ذهن دیگران با چند تکنیک ساده و جالب

به گزارش اقتصاد آنلاین، خواندن ذهن دیگران می تواند از روش کامپیوتر ها و یا اشخاص باشد که استفاده های بسیاری دارد. بعضی از استفاده های آن عبارت است از درمان صدمات مغزی و کمک به بیان افکاری که شخص را آزار می دهد و توانایی حرف زدن را ندارد.

خیلی از مسائل و مشکلات خانوادگی ریشه در قضاوت های اشتباه ما دارد که می توان این مشکل را با آموزش ذهن خوانی به آسانی برطرف نمود. باید بگویم که هیچ فردی حتی کامپیوتر ها نمی توانند به صورت کامل افکار دیگران را بخوانند، بلکه با استفاده از تئوری هایی مانند رفتار، زبان بدن، صحبت ها و شناختی که از شخص دارند، افکار و احساسات آن را پیش بینی می کنند که چه چیزی در ذهن آنها می گذرد و وضعیت روحی و روانی آنها چطور است.

دانشمندان اعتقاد دارند که با داشتن افکاری عکس العمل فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که شخص به چه چیزی فکر می کند.

آموزش ذهن خوانی

ذهن خوانی

پیش از خواندن این ۷ واکنش، لازم است به ۲ نکته مهم دقت کنید :

- این عکس العمل ها طبق افراد راست دست نوشته شده اند و اگر شخص مورد نظر

چپ دست است، باید آنها را برعکس در نظر بگیرید.

- منظور از راست یا چپ، دید شما نسبت به فرد انجام دهنده واکنش می باشد.

- بالا  سمت راست : نشانه جستجو و بازسازی اتفاقی رخدادی که در گذشته اتفاق افتاده است.

- بالا – سمت چپ : در حال ساختن تصویر و یا اتفاق جدید.

- مستقیم – سمت راست : در حال به یاد آوردن صدایی که در گذشته شنیده شده است می باشد.

- مستقیم – سمت چپ :‌ در حال ساختن کلمه و یا صدایی که در گذشته اتفاق نیفتاده است.

- پایین – سمت راست : حرف زدن فرد با خودش

- پایین – سمت چپ : به یاد آوردن و یا تصور یکی از حواس، لامسه، بویایی و یا چشایی

- چند حرکت و یا بدون حرکت : امکان دارد شما سوالی را از شخص مورد نظر بپرسید و او هیچکدام از حرکات بالا را انجام ندهد و به یک نقطه خیره شود. این به این معنی است که شخص دارد سوال و جواب را به طور تصویری بررسی و شبیه سازی می کند.

به یاد داشته باشید که این واکنش ها برای همه اشخاص یکی نیستند و امکان دارد استثناهایی هم وجود داشته باشد، اما همین حالا می توانید آنها را با همسر و یا دوستتان تمرین کنید.

شیوه دوم ترفند ذهن خوانی برای افراد مبتدی

چنانچه دوست دارید ذهن دیگران را بخوانید، می‌توانید برای شروه کار ترفندها را دنبال کنید. 

شما باید این روش ذهن خوانی را در خانواده یا در میان دوستان خود تمرین کنید. امکان دارد پس از شروع تمرین متوجه نتایج سریعی شوید ولی انجام آن به زمان بسیاری احتیاج خواهد داشت.

ذهن و روح خود را باز کنید

به جز پاک کردن ذهن از همه فکرهای مزاحم و استرس‌ها، شما باید انرژی خود را به روی اشخاص و احتمالاتی که در اطرافتان وجود دارد باز کنید. درباره هیچ چیزی فکر نکنید. باید در زمان حال باشید. ذهن و روح شما باید با انرژی که از اشخاص و اطراف می گیرید پر گردد.

تمرینات یوگا یک شیوه آموزشی فوق العاده برای انجام این کار است. شما می‌توانید آن را در خانه و در یک اتاق آرام هم تمرین کنید. وقتی که می‌خواهید بر روی افکار و انرژی خود تمرکز کنید اطمینان پیدا کنید که فردی در اتاق نباشد.

دیدن و ندیدن

چند لحظه از وقت خود را برای دیدن کسی که در نزدیکی شما نشسته است صرف کنید. یک تصویر لحظه‌ای و ذهنی از ساختار صورت ، موها، چشم‌ها، ژست ، زبان بدن و دیگر جزییات آن‌ها بگیرید.

هر چیز دیگری که در اطراف این فرد وجود دارد را ببینید

باید یک ستون ذهنی داشته باشید که علامت های موجود در هر فرد را با دیگر چیزهایی که مال او نیست را جدا می‌کند. شخص را از صندلی که بر روی آن نشسته است یا دیواری که به آن تکیه داده است جدا کنید. همه این موارد باید به یک شیوه مخصوص تصویرسازی گردد پس می‌توانید انرژی که در اطراف شما به وجود می آید را حس کنید.

بر روی شخص متمرکز شوید

حالا به چهره شخص متمرکز شوید. به صورت مستقیم به چشم‌های شخص به مدت ۱۵ ثانیه نگاه کنید. تلاش کنید به صورت طولانی مدت به چشم طرف روبرو زل نزنید. وگرنه انرژی دریافتی از شخص مختل می‌شود و شخص روبرو حس راحتی نخواهد داشت. پس از گذشت ۱۵ ثانیه، به سوی دیگری نگاه کنید. یک تصویر ذهنی از چهره و چشم‌های شخص بسازید.

انرژی این فرد چطور است؟ حالا ساکت بنشینید و بگذارید افکار و احساسات شخص روبرو همه ذهن و روح شما را پر کند. حالا به درستی می‌توانید مراحل خواندن ذهن را شروع کنید.

صحبتی را شروع کنید

در این مرحله می‌توانید افکار و احساسات یک شخص را پیدا کنید. شما می‌توانید مسئله دلخواه خود برای صحبت را انتخاب کنید. از آن‌ها در مورد کار یا زندگی شان سوال کنید. افکاری که به ذهن شما می آید امکان دارد دقیقا همان افکاری باشد که به ذهن شخص دیگر می‌آید.

می‌توانید بلافاصله به چیزی که فکر می‌کنید طرف دیگر در حال فکر کردن به آن است را بگویید. چنانچه حافظه خوبی داشته باشید، می‌توانید این افکار را ذخیره کنید تا بعدا همه احساسات خود در مورد افکار فرد مورد نظر را جمع آوری کنید. نکته کلیدی این است که هر فکری که در این نقطه به ذهنتان می رسد را محترم بشمارید و از آن استقبال کنید.

حتی چنانچه این افکار بد و مزاحم هستند باز نیز اجازه وارد شدن آن‌ها را بدهید. برای انجام اینکار، شما باید ذهن خود را برای هر نوع احتمالی باز نگه دارید. امکان دارد هیچ سرنخی در مورد اینکه شخص مورد نظر افسرده است از قبل نداشته باشید و این قدری آزاردهنده خواهد بود. بهتر است در مورد بعضی از شرایط آگاهی داشته باشید تا بتوانید به شخص مورد نظر کمک کنید.