۰ نفر

تست بینایی؛ در ۵ ثانیه اسب شطرنج را پیدا کنید

۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۵۷
کد خبر: 700055
تست بینایی؛ در ۵ ثانیه اسب شطرنج را پیدا کنید

مهره اسب در بین سایر مهره های شطرنج پنهان شده، ۵ ثانیه برای پیدا کردنش فرصت دارید. بسیاری از ما بدون توجه به اینکه ایجاد تصویری صحیح از جهان اطراف ما برای سیستم بینایی و مغز چه عملیات پیچیده‌ای به همراه دارد، دیدن را امری ساده و پیش پا افتاده تلقی می‌کنیم. اگر ادعای تیزبینی و دقت دارید در تست بینایی امروز ما شرکت کنید.

به گزارش اقتصادآنلاین، خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

این معما برای کسانی است که از بازی‌ها و تست بینایی سرگرم‌کننده لذت می‌برند. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نیست.

خطای دید به احساس دیدن تصاویری گفته می‌شود که فریبنده یا گمراه کننده هستند. در این حالت اطلاعاتی که بوسیله چشم جمع‌آوری شده و توسط مغز پردازش می‌گردد منجر به درک تصویری می‌شود که با واقعیت آن تصویر تطابق ندارد.

تست بینایی اسب و شطرنج

به تصویر نگاه کنید و بگویید آیا می توانید مهره اسب شطرنج را در بین سایر مهره ها بیابید؟ ۵ ثانیه برای پیدا کردنش فرصت دارید

تست بینایی اسب شطرنج

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر چشمان تیزبینی داشته باشید تا حالا آن را پیدا کرده اید. اگر نه، پاسخ را در اینجا ببینید

برای ما بنویسید که آیا توانستید بدون کمک گرفتن از پاسخ خودتان تست امروز را حل کنید؟ پیدا کردن پاسخ چند ثانیه زمان برد