۰ نفر

استاندار هرمزگان: اقدامات ایمیدرو در دوره غریب پور برای این منطقه بی‌نظیر بود

۱۲ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۴۹
کد خبر: 406616
استاندار هرمزگان: اقدامات ایمیدرو در دوره غریب پور برای این منطقه بی‌نظیر بود

فریدون همتی روز چهارشنبه در جلسه ای در محل استانداری هرمزگان با حضور مسئولان استان هرمزگان و رئیس هیات عامل ایمیدرو، مدیرمنطقه ویژه خلیج فارس و تعدادی از مدیران گفت: اقدامات این سازمان به سبب تلاش در جهت افزایش رفاه مردم بندرعباس، استفاده از نیروهای بومی در منطقه پارسیان و توسعه این منطقه، با تلاش ها و همکاری بی نظیر غریب پور انجام شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ همتی در دیدار با رییس هیات عامل ایمیدرو با برشمردن خدمات مدیریت غریب پور تصریح کرد: نوع همکاری که امروزه ایمیدرو با استان هرمزگان دارد در گذشته سابقه نداشته و اقدامی "بی نظیر" محسوب می شود.

وی با بیان خرسندی مردم، نخبگان و امامان جماعت منطقه به ویژه بندرعباس از این نوع خدمات، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که از گذشته شهر بندرعباس با آن درگیر بوده،‌ معضل فاضلاب و تصفیه آب است که این موضوع با موافقت اولیه ایمیدرو در خرید تضمینی آب تصفیه شده، برطرف شده است.

همتی افزود: اکنون سرمایه گذار اجرای طرح تصفیه خانه بندرعباس، با خیالی آسوده اقدام به سرمایه گذاری خواهد کرد و چنانچه این امر به امضای قرارداد برسد، مشکل دیگری در این بخش نخواهیم داشت.

به گفته استاندار، مقرر شده آب این پروژه پس از اتمام، از سوی منطقه ویژه خلیج فارس به صورت تضمینی خریداری شود تا در اختیار سرمایه گذاران حاضر در منطقه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بهره گیری از نیروهای بومی در منطقه ویژه پارسیان و نقش ایمیدرو در آن اقدام،‌ گفت: ایمیدرو همچنین نشست هایی با هلدینگ های سرمایه گذاری در "پارسیان" برگزار کرده که این جلسات در حال حاضر به نیکی جهت دهی و سازماندهی شده است.

به گفته استاندار هرمزگان، این مجموعه اقدامات بازخورد مثبتی در تمامی اقشار جامعه و رسانه های منطقه داشته است.

وی افزود: همچنین هدایت سرمایه گذاران با هدف تولید 10 میلیون تن فولاد خام در منطقه خلیج فارس از دیگر خدماتی است که این سازمان ارایه کرده است.

استاندار هرمزگان،‌ در پایان سخنانش خواستار سرعت یافتن پروژه تسطیح محوطه های جدید منطقه خلیج فارس و تامین برق برخی از واحدهای آن شد. وی تاکید کرد: امیدواریم مساله برق نیز همچون موضوع آب، برطرف شود.