۰ نفر

۳ کیلو لاغری در ۴۸ ساعت! + دستورالعمل

۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۱
کد خبر: 642584
۳ کیلو لاغری در ۴۸ ساعت! + دستورالعمل

یکی از نوشیدنی های ویژه کاهش وزن را در این مطلب به شما معرفی می کنیم که می تواند باعث شود در حدود 3 کیلوگرم در 2 روز و در 48 ساعت از دست بدهید. ترکیبات اصلی این نوشیدنی لاغر کننده دارای خواص فوق العاده ای است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، آیا ممکن است در 48 ساعت در حدود 3 کیلو وزن از دست داد؟ این باورکردنی نیست ولی ممکن می باشد. اگر از چاقی رنج می برید و می خواهید وزن اضافه خود را پایین بیاورید به شما پیشنهاد می کنیم این دستورالعمل را دنبال کنید.

هر موقع که صحبت از کاهش وزن می شود به فعالیت های فیزیکی و رژیم غذایی بر می خوریم و افراد همیشه باید سعی کنند که سوخت و ساز بدن خود را بالا ببرند تا کالری های اضافه بدن را بسوزانید که منجر به کاهش چربی های اضافه شود.

نسخه ای طبیعی برای 3 کیلو لاغر شدن با سیر لیمو

این موادی که به شما معرفی می کنیم باید نیم ساعت بعد از صبحانه مصرف کنید یا مانند سایر مایعات مصرف شود. در روزهای اول مصرف پیشنهاد می شود از مقدار فراوان میوه، سبزیجات و چای استفاده کنید و از مصرف شکر پرهیز کنید.

مواد اولیه و لازم برای تهیه نوشیدنی 3 کیلو لاغر شدن در 2 روز :

طرز تهیه معجون معجزه آسای سیر و لیمو

2 لیتر آب لیمو طبیعی رو آماده کنین و 40 حبه سیر پوست گرفته و له شده رو داخل یک شیشه تیره رنگ با گنجایش بیشتر از دو لیتر، بریزین. سپس ابلیموی طبیعی تهیه شده روٰ روی سیرهای داخل شیشه بریزین و هم بزنین.

این مخلوط رو به مدت زمان 25 روز در یک اتاق با دمای معمولی و در حالی که درش بسته هست بریزین. بعد از گذشت این مدت، این معجون رو به مدت 25 روز و هر روز نیم ساعت قبل صبحانه بنوشین. این کار رو باید به طور منظم و هر روز انجام بدین. تکرار این کار باعث میشه اثرات و نتایج فوق العاده اون رو در روند کاهش وزنتون، مشاهده کنین.