۰ نفر

بررسی روند کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد

۲۸ دی ۱۴۰۰، ۹:۱۸
کد خبر: 600930
بررسی روند کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ٨ روز گذشته فوتی به دلیل کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۷۴ بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که ۱۱ نفر مبتلای قطعی و ۴ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در شبانه روز گذشته مورد بستری کرونایی قطعی جدید در بیمارستانهای استان وجود نداشته است و طی ٨ روز گذشته فوتی به دلیل کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینک در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی نداشتیم، خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۸۶ هزار و ۳۸۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان‌پناه تصریح کرد: از ۲۳۵ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود ۱۱ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد بود.

وی بیان کرد: مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد توجه داشته باشند که نکات پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت شود. استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان های عمومی و حضور نیافتن در تجمعات نباید به دلیل تزریق واکسن کنار گذاشته شود.