۰ نفر

کاربردهای آسپرین برای زیبایی

۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۴۱
کد خبر: 597208
کاربردهای آسپرین برای زیبایی

زنان رازهایی را در مورد زیبایی باید بدانند تا مشکلاتی مثل تیرگی زیربغل ، جوش و اکنه و مسائلی مربوط به زیبایی مو را رفع کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک؛ آسپرین تقریباً یکی از مسکن های مشهور در سراسر جهان است و خیلی از افراد روزانه برای درمان بیماری های مختلفی از آن استفاده می کنند اما خیلی از ما از فواید دیگران بی خبر هستیم. در این متن از فواید شگفت انگیز آسپرین برای شما خواهیم گفت.

کاربرد آسپرین و نکاتی در مورد زیبایی که خانم ها به آن نیاز دارند

کاربرد آسپرین هنگام نیش حشرات

آسپرین به راحتی با خارش و نیش حشرات مقابله و از عفونت نیش جلوگیری میکند. برای ان منظور  آسپرین را له کنید و داخل قاشقی از آب حل کنید و روی موضع بمالید.

روشن کردن زیر بغل کاربرد زیبایی آسپرین

بسیاری از افراد زیر بغل تیره ایی دارند که موجب شده به اعتماد بنفس انها لطمه بخورد برای حل این مشکل :

2 اسپرین را داخل نصف فنجان آب گرم حل کنید و زیر بغل به مدت 60 دقیقه بگذارید و بعد شویید این کار را هر روز انجام دهید تا نتیجه دلخواه را ببینید.

کاربرد آسپرین برای کاهش شوره سر

دو آسپرین را پودر کنید و داخل شامپوی مصرفی بریزید و مثل قبل مصرف کنید شوره سر به سرعت کاهش پیدا میکند.

کاهش و درمان جوش صورت کاربرد دیگر آسپرین

به دلیل سالیسیلیک اسید موجود در آسپرین این قرص برای درمان بیماری های پوستی موثر است. برای کاهش جوش صورت آسپرین را له کنید و به آن یک یا دو قطره آب بیافزایید تا خمیری به دست بیاید. ترکیب بدست آمده را روی آکنه و جوش بمالید بگذارید شب بماند و صبح با آب سرد بشویید.

این کار را هر شب قبل از خواب انجام دهید اگرچه این روش برای خارش و پوست های بریده مناسب نیست.

کاربرد آسپرین برای از بین بردن لکه های عرق از روی لباس ها

اگر لباسی دارید که لکه عرق دارد و هر کاری می کنید پاک نمی شود 2 آسپرین را با نصف فنجان آب گرم له کنید سپس مستقیم روی لکه بمالید و اجازه دهید شب لباس خیس بخورد و بعد مثل قبل بشویید.

کاربرد آسپرین برای از بین بردن پینه پا

پینه ها سخت ترین جای پوست هستند که به دلیل فشار و حساسیت ایجاد می شود که درمان آن هم سخت است اما آسپرین به راحتی پینه را نرم و از بین می برد 7 آسپرین را له کنید و با نصف قاشق آبلیمو و در صورت نیاز مقداری آب به آن اضافه کنید تا خمیری بدست بیاید بعد روی پینه بمالید و آن را با پارچه گرم یا پلاستیک بپوشانید بعد از 10 دقیقه روکش را باز کنید و با سنگ پا روی موضع بکشید این کار را هر روز تا وقتی که پینه ها از بین رود انجام دهید.

ماسک صورت کاربرد زیبایی آسپرین برای زنان

ماسک صورت آسپرین پوست را نرم و سالم نگه میدارد 5 اسپرین را له کنید و با 2 قاشق چایخوری ماست طبیعی ترکیب و روی صورت بمالید و بعد از 20 دقیقه با آب بشویید کرم مرطوب کننده با کیفیت بزنید این روند را دو هفته تکرار کنید تا صورتتان برای همیشه نرم و تمیز شود.

کاربرد آسپرین برای درخشندگی موها

با گذشت زمان موها درخشندگی و حجم خود را از دست می دهد اما آسپرین درخشندگی را به موها برمیگرداند. برای این کار :8 آسپرین له شده را به یک فنجان آب گرم اضافه کرده و اجازه دهید 15 دقیقه بماند و بعد بشویید موها نسبت به قبل درخشنده تر و ابریشمی می شود اگر به شامپو هم 5 تا آسپرین اضافه کنید همین نتیجه را خواهید دید.

کاربرد آسپرین برای افزایش طول عمر گل

گلهای داخل منزل براحتی پژمرده می شوند اما با اضافه کردن یک اسپرین له به آنها می توانیم انها رابرای مدت طولانی حفظ کنیم همینطور که خواندید آسپرین تنها یک مسکن نیست بلکه استفاده های دیگری هم دارد پس با آسپرین زندگی خود را آسانتر کنید.