۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

۷ تمرین که به طور طبیعی اندازه سینه را در زنان افزایش می دهد

۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۰
کد خبر: 566494
۷ تمرین که به طور طبیعی اندازه سینه را در زنان افزایش می دهد

اندازه پستان توسط ترکیبی از ژنتیک، شیوه زندگی و وزن بدن تعیین می شود. اگر شما علاقه مند به افزایش اندازه سینه خود بدون عمل جراحی هستید ، گزینه های شما محدود است .

به گزارش اقتصادآنلاین ، مراقب  مکمل ها، گیاهان، کرم ها، پمپ های بزرگ شدن و ماساژ هایی که به عنوان داروهای طبیعی تبلیغ می شوند ، باشید . هیچ شواهدی وجود ندارد که این عوامل موثر باشند .

تمریناتی وجود دارند که بر روی پستان ها تمرکز می کنند . عضلات پشت و شانه می توانند به عضلات قفسه سینه کمک کنند و وضعیت عضلات قفسه سینه را بهبود بخشند .

شما می توانید این هفت تمرین را در خانه با وزنه ، قوطی های غذایی ، یا  بطری آب پر از شن و ماسه یا سنگ انجام دهید . اطمینان حاصل کنید که از تکنیک مناسب برای به دست آوردن بهترین نتایج استفاده کنید و از آسیب جلوگیری کنید .

پرس های دیواری

در مقابل یک دیوار ایستاده و کف دست خود را در برابر سینه خود در همان ارتفاع  روی دیوار قرار دهید و  فشار دهید .به آرامی و با کنترل  به جلو حرکت کنید تا سر شما  تقریبا  دیوار را لمس کند . به موقعیت اصلی بازگردید . ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار کنید .

کشش بازو

بازو های خود را به سمت شانه بالا بکشید . به آرامی به حالت دورانی  به مدت یک دقیقه  بازو خود را به عقب بچرخانید .حالا برای یک دقیقه به صورت دورانی به جلو بچرخانید . سپس بازوها را برای یک دقیقه  به بالا و پایین بکشید .این حرکات را  یک یا دو بار تکرار کنید و بین انها وقفه  داشته باشید .شما می توانید از وزنه های کوچک  در این تمرین استفاده کنید تا نتایج بهتری حاصل شود .

پرس باز

 در حالی که دستان خود را  در جلوی قفسه سینه دراز کردید و کف دست ها را کنار هم قرار داده اید بنشینید و بایستید . بازوها را تا جایی که میتوانید به پشت سر بکشید و پشت خود را خم کنید .بازو های خود را به هم نزدیک کنید .این تمرین را برای یک دقیقه انجام دهید . از وزنه یا یک  نوار مقاومتی استفاده کنید تا آن را دشوارتر کنید .

تمرینات ورزشی زنان

حالت دعا 

 بازو های خود را باز نگه دارید و به مدت ۳۰ ثانیه  کف دست ها را به هم فشار دهید . آرنج خود را ۹۰ درجه خم کنید و کف دست های خود را  در مقابل قفسه سینه  به حالت دعا به مدت ۱۰ ثانیه  فشار دهید و رها کنید . این  تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید

پرس  سینه افقی

بازو های خود را در مقابل بدن بکشید و آنها را ۹۰ درجه خم کنید .بازوها را تا جایی که میتوانید باز کنید و سپس دوباره آنها را جمع کنید . این کار را برای یک دقیقه انجام دهید .در پایان تمام این تمرینات استراحت کنید ، و حداقل یک بار دیگر تکرار کنید .

حرکات اضافی  پرس سینه

در هر دست یک دمبل نگه دارید  و دستان خود را بالا بیاورید به طوری که آنها در راستای شانه قرار گرفته و آرنج ها را خم نگه دارید . بازو خود را به آرامی راست کنید و در مقابل  خود دراز کنید. شما ممکن است بخواهید یک بازو را دراز کنید. سپس دست خود را به سمت شانه های خود بیاورید و به آرامی مچ دست خود را پایین بیاورید .

آرنج خود را به سمت بدن خود نگه دارید و حرکت را آهسته و کنترل شده انجام دهید .۳ ست دوازده تایی  را انجام دهید .فشار های اصلاح شده، بر روی زمین دراز بکشید و کف دست خود را در خارج از قفسه سینه قرار دهید . بدن خود را تا جایی که میتوانید فشار دهید تا بازوها صاف شود و در عین حال  روی ارنج خود کمی خم شوید  .

بدن خود را به آرامی با  کنترل وزن پایین بیاورید . آرنج های خود را در طرفین نگه دارید . ۳ ست دوازده تایی انجام دهید .

 نکته نهایی

شما ممکن است بخواهید چند راه حل  خانگی را برای بهترین نتیجه ترکیب کنید . انتظار نداشته باشید نتیجه را فوری  ببینید و به یاد داشته باشید که تفاوت ممکن است کم باشد.

توجه داشته باشید که اندازه سینه های شما می تواند بسته به  مرحله چرخه قاعدگی تان  تغییر کند . به جای نتایج چشم گیر ،  به دنبال نتایج کوچک  در بهبود خود باشید .