۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

۶ اشتباه رایج در مراقبت از پوست

۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۲۰
کد خبر: 560187
۶ اشتباه رایج در مراقبت از پوست

وقتی صحبت از مراقبت از پوست می‌شود، اجازه ندهید یک بلاگر تأثیرگذار روال مناسب پوست شما را برایتان دیکته کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، امروزه محصولات مراقبت از پوست همیشه بی‌تقصیر نیستند. برخی از آن‌ها دارای سطح بالایی از اسید هستند؛ بنابراین شما می‌بینید که روی وب‌سایت گزینه " بکشید بالا صفحه "وجود دارد و شما آن را خریداری کرده و شروع به استفاده از آن می‌کنید، اما قبل از اینکه متوجه شوید پوست شما واکنش‌پذیر و قرمز میشود ، یا شما در صدد جوش زدن قرار میگیرید.

این محصول هشدار‌های جدی به شما می‌دهد. در عوض، یک متخصص مراقبت از پوست پیدا کنید که بتواند نیاز‌های خاص شما را بشناسد و سپس از آن‌ها به‌عنوان منبع خرید‌های آینده استفاده کنید.

شما تصور می‌کنید که پوست شما در تمام روز، هر روز یکسان است.

در صورتی که پوست شما می‌تواند از صبح تا عصر تغییر کند. که می‌تواند بر اثر عوامل داخلی بدن باشد. همچنین بسته به دارویی که مصرف می‌کنید یا اینکه تازه از تعطیلات برگشته‌اید ممکن است  این تغییرات رخ دهد.

 هشیار بودن نسبت به این تغییر‌ات به شما امکان می‌دهد از محصولی که پوست شما نیاز دارد استفاده کنید.

شما نوع پوست خود را تعمیم می‌دهید

تشخیص نوع پوست آن‌گونه که فکر می‌کنید ساده نیست.

اینکه هرگز جوش نمی‌بینید فقط به دلیل اینکه شما پوست خشکی دارید نیست. افرادی هستند که دارای پوست خشک هستند، اما پوست آن‌ها همچنان تمایل دارد که  جوش در بیاورد. این مسئله پیچیده‌تر از این حرف  هاست.

شما به دنبال یک راه حل هستید، نه فهمیدن علت آن

همه می‌خواهند برای آن جوش بزرگ که در ناحیه چانه  زده اند راه حلی پیدا کنند، اما برای بررسی دلیل جوش نیز وقت بگذارید. اگر این کار را نکنید، پسرعموی بزرگ‌تر و قرمزتر آن ممکن است در گوشه دیگر صورتتان ظاهر شود.

اگر در حال جوش در آوردن هستید، می‌توانید این تصور را بکنید که آرایش خود را پاک نکرده‌اید، اما در واقع هورمون‌ها یا سایر عوامل می‌توانند، ایجاد‌کننده مشکل باشند.

یک متخصص مراقبت از پوست می‌تواند به شما کمک کند تا ریشه مسائل موجود را بررسی کنید، به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام نگه داشتن پوست خود نه واکنش‌پذیر بلکه بی‌عیب‌ونقص عمل کنید.

شما بیش از حد تلاش می‌کنید تا از جوش در آوردن جلوگیری کنید:

هیچ‌کس دوست ندارد با لکه‌های پوست خود این‌طرف و آن طرف برود، اما امید به تأثیر سریع محصولات مراقبت از پوست می‌تواند نگرانی شما را بدتر کند

جوش صورت

بیایید بگوییم شما سعی می‌کنید چربی پوست خود را کنترل کنید اما آن را بیش از حد تولید می‌کنید. آنچه که بدن انجام می‌دهد این است که در واقع به پوست شما پیغام می‌دهد تا چربی بیشتری تولید کند، زیرا پوستتان اکنون بسیار خشک شده است، بنابراین در نهایت حتی بیشتر چرب می‌شود.

شما بیش از حد روی سن تمرکز کرده‌اید:

ربطی به سن ندارد. افراد ۷۰ ساله ای هستند که پوست بسیار خوبی دارند و در مقابل افراد ۳۰ ساله ای هستند که از ناراحتی های پوستی رنج میبرند

این اشتباه است که مراقبت از پوست را عملی لوکس بدانیم نه بخشی از روتین سلامتی وسبک زندگی سالم.مراقبت صحیح از پوست نباید سالی یکبار انجام شود.

مراقبت از پوست

سخن ما مربوط به مراقبت از بزرگ‌ترین اندام بدن شماست. پوست شما همان چیزی است که از اندام‌های داخلی شما محافظت می‌کند. این مربوط به پوچی نیست. من فکر می‌کنم ما بیش‌تر از تندرستی به آن به چشم زیبایی نگاه کرده‌ایم و وقت آن رسده در این زمینه تجدید نظر کنیم.