۰ نفر

همزمان با دهه فجر؛

5500واحد مسکن مهر پرند تحویل متقاضیان می‌شود

۵ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۲۵
کد خبر: 324762
5500واحد مسکن مهر پرند تحویل متقاضیان می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از تحویل پنج هزار و 500 واحد مسکن مهر همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محسن وطن‌ خواهی اظهار داشت: در صورت تکمیل خدمات و زیرساخت‌ ها، تعداد بهره برداری از واحدها به بیش از 10 هزار واحد قابل افزایش است.
وی افزود: بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل است که نیازمند اجرا و پیگیری خدمات و انشعاب هاست. 
وی ادامه داد: از 96 هزار و 80 واحد مسکن مهر پرند، حدود 29 هزار واحد باقی مانده بود که شهریورماه امسال همزمان با هفته دولت سه هزار و 480 واحد به بهره برداری رسید هم اکنون حدود 25 هزار واحد باقی مانده است.
به گفته وی، طبق برنامه زمان ‌بندی تا شهریورماه 1398 کل پروژه مسکن مهر پرند به اتمام خواهد رسید که این مهم با جدیت در دستور کار شرکت عمران پرند قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند درادامه با اشاره به شایعاتی درباره احتمال افزایش قیمت برخی واحدهای مسکن مهر پرند، تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم از طریق منابع دولتی پروژه های مسکن مهر را به مرحله بهره برداری و تحویل به متقاضیان برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: افق جمعیت پرند 483 هزار نفر است که هم اکنون بر اساس برآوردهای غیر رسمی در حدود 130 تا 140 هزار نفر ساکن شده‌ اند از این رو به محض آماده شدن ساختمان ‌ها جمعیت به بالای 500 هزار نفر خواهد ‌رسید. 
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند بیان داشت: سرعت رشد جمعیت پرند 25 درصد است که حدود 20 برابر میانگین رشد شهرهای کشور محسوب می‌شود.
وطن خواهی از تلاش شرکت عمران شهر پرند برای به اتمام رساندن مسکن مهر این شهر تا نیمه اول سال با توجه به سهم آورده متقاضی به عنوان یک اصل مهم در این موضوع اشاره کرد و گفت: متقاضیان مسکن مهر باید آورده‌های خود را تکمیل کنند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند به مبلغ 220 میلیارد تومان سهم آورده متقاضی برای بستن پرونده مسکن مهر این شهر اشاره کرد و تصریح کرد: شرکت های بخش خصوصی که دارای قرارداد مسکن مهر این شهر هستند به منظور تسریع در تکمیل و تحویل پروژه های خود، ظرف 2 هفته باید نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند تا مشمول حذف یا جابجایی نباشند.
وطن خواهی با بیان این که ثبت نام جدید نداریم گفت: شهروندان برای نقل و انتفال قانونی به شرکت عمران مراجعه کرده و فریب دلالان مسکن مهر را نخورند در همین راستا واحدهای خود را به دلالان واگذار نکنند.
پرند، شهری تازه تاسیس در شهرستان رباط کریم در 33 کیلومتری جنوب غربی شهر تهران و در مسیر آزاد راه تهران - ساوه واقع شده است.