۰ نفر

اسرار زیبایی؛ چاقی صورت با ماسک سیب زمینی + روش مصرف

۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷
کد خبر: 705043
اسرار زیبایی؛ چاقی صورت با ماسک سیب زمینی + روش مصرف

اگر صورت شما لاغر است، باید به شما این مژده را بدهیم که با سیب زمینی به راحتی می‌توانید صورت خود را پرتر و زیباتر کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ استفاده از ماسک سیب زمینی برای چاقی صورت تاثیر فوق‌العاده دارد. سیب زمینی به عنوان یک عامل ضدپیری بسیار تاثیرگذار شناخته شده است و نقش بسیار موثری در کاهش چین و چروک پوست دارد. استفاده از آب سیب زمینی سبب درخشش بیش‌تر و نرمی پوست می شود، همچنین از بین رفتن چروک صورت باعث می‌شود تا بافت پوست پر شده و صورت چاق به نظر برسد و از این رو چاقی صورت با سیب زمینی امکان‌پذیر خواهد شد.

به مدت ۲ هفته بدون تغییر خاصی در رژیم غذایی خود، هر روز، آب ۲ تا ۳ عدد سیب زمینی متوسط را مصرف کنید. آب به دست آمده را باید خوب هم بزنید و بعد از آن بلافاصله استفاده کنید. متخصصان پوست، معتقدند مصرف آب سیب زمینی برای پر شدن صورت مفید است.

مایعات برای حفظ سفتی و خاصیت انعطاف‌پذیری پوست لازم است. همچنین به گفته متخصصان، سیب زمینی دارای میزان زیادی آنتی‌اکسیدان از جمله پلی‌فنولز طبیعی است که نوعی ریز ماده مغذی به حساب می‌آید و در بسیاری از گیاهان یافت می‌شود.

هرچه سیب زمینی تازه‌تر باشد، میزان ماده‌های مغذی و ویتامین C آن بیش‌تر است. سیب زمینی دارای ویتامین B6 هم است. از استفاده سیب زمینی سبز یا جوانه‌زده خودداری کنید برای این که سمی است.

یک روش دیگر برای پر شدن صورت، استفاده از ماسک سیب زمینی است. ماسک سیب زمینی خواص فوق‌العاده‌ای برای پوست دارد. مصرف سیب زمینی به صورت موضعی بر روی پوست صورت، سبب روشن شدن پوست، از بین رفتن لکه‌های پوستی، کاهش چین و چروک و چاقی آن می‌شود.

حتما شنیده‌اید که ماده اصلی محصولات آرایشی برای جوان‌سازی پوست، کلاژن است. سیب زمینی مملو از کلاژن است؛ بدین ترتیب استفاده از ماسک سیب زمینی خام سبب کلاژن سازی در پوست شده و باعث جوان شدن پوست صورت و سفتی آن می‌شود.

همچنین نشاسته موجود در ماسک سیب زمینی خام در طولانی مدت باعث چاق شدن موضعی صورت می‌شود. برای استفاده از ماسک سیب زمینی برای چاقی صورت شما می‌توانید مقداری از آب سیب زمینی را به صورت خود بمالید یا روزانه یک سیب زمینی کوچک را رنده کرده، با قدری عسل ترکیب کنید و روی صورتتان قرار دهید.