۰ نفر

اسرار شیک پوشی؛ با چند کار ساده شیک‌ شوید

۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲
کد خبر: 703842
اسرار شیک پوشی؛ با چند کار ساده شیک‌ شوید

در بعضی از موارد ممکن است رازهای بسیار کوچکی در خوش استایلی و خوشتیپی شما بی‌تاثیر نباشد بنابراین لازم است که شما از آن‌ها آگاه باشید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ شیک پوشی با چند ترفند ساده به شما کمک می‌کند در مجالس بدرخشید. برای اینکه استایلی شیک و همیشه جذاب داشته باشید با این تغییرات ساده، می‌توانید ظاهری با کلاس بسازید.

 شیک پوشی با چند ترفند ساده

در این مطلب به شما چند راز خوش‌تیپی را آموزش می‌دهیم.

 یک عطر تازه استفاده کنید

هیچ لباسی بدون یک عطر خوش بو کامل نمی شود. عطری را پیدا کنید که از آن لذت می برید و روی پوست خود بزنید ( هرگز به لباس یا موی خود عطر نزنید ) عطر را روی ساعد یا پشت گردن خود اسپری کنید تا ماندگاریش بیشتر شود.

حتی می توانید عطر را پشت زانوها و یا بین ران ها نیز بزنید تا بیشتر بویش بماند. قبل از اینکه عطر را روی پوست اسپری کنید با مرطوب کننده یا روغن بادام چربش کنید.

از زیورآلات سنگین استفاده کنید

زیورآلات حتی اگر هم ارزان قیمت باشند اگر با فکر و هوشمندانه خریداری شوند می توانند به خوبی استایلتان را تقویت کنند. می‌توانید زیورآلاتی بخرید که حالتی کریستال با سنگ‌های پلاستیکی دارد، به جای زیورآلات درخشان و گران از زیورآلات تیره استفاده کنید. به‌علاوه زیورآلات فلزی انتخاب کنید که به جای سبک و شل بودن سفت و سنگین باشند. برای داشتن ظاهری کلاسیک ساعتی با بند فلزی یا چرم اضافه کنید.

 رنگ‌های خاکی بپرهیزید

بیشتر این رنگ‌ها کسل‌کننده و به نظر کهنه می‌آیند. برای اینکه ظاهری لوکس داشته باشید بهتر است از رنگ‌هایی که شبیه به سنگ‌های قیمتی است یا رنگ‌های خمیری استفاده کنید. به قسمت رنگ‌های سایت بدونیم مراجعه کنید.

اگر موهای چربی دارید، به مطلب چربی موهای خود را با روش‌های خانگی از بین ببرید مراجعه کنید.

 از کیف دستی خوش‌بنیه استفاده کنید

همیشه یک کیف دستی با کیفیت ارزش پول دادن را دارد، با توجه به هزینه‌ای که می‌خواهید بکنید به دنبال کیفی با طراحی کلاسیک و رنگی خنثی باشید. همین که کیف رویایی خود را خریداری کردید، آن را با براق کننده‌های چرم همیشه درخشان نگه دارید.

اگر می‌خواهید کیفتان همیشه در بهترین شکل خود بماند هر بار خواستید کنارش بگذارید آن را با کاغذ یا هر چیز دیگر پر کنید.