۰ نفر

نکته شیک پوشی هفته؛ از ست کردن لباس با گردنبند مروارید تا نکات پوشیدن پالتو در زمستان

۹ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰
کد خبر: 691687
نکته شیک پوشی هفته؛ از ست کردن لباس با گردنبند مروارید تا نکات پوشیدن پالتو در زمستان

معجزه ست کردن لباس مشکی با گردنبند مروارید تا پوشیدن پالتو مخمل برای یک استایل شیک یکی از اسرار شیک پوشی هستند . در ادامه به نکات جالب تری هم اشاره شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ اسرار شیک پوشی ، خوش‌تیپی و خوش‌پوش بودن کار خیلی سختی نیست، فقط باید اصول آن را بدانید. برای اینکه خوش‌تیپ به نظر بیایید، حتی از کوچک‌ترین نکات در ظاهرتان هم نباید غافل شوید و باید همیشه مرتب و آراسته باشید.

در این مطلب قصد داریم رازها و ترفند‌هایی که به شیک‌پوشی خانم‌ها کمک می‌کنند را به شما بگوییم. اگر شما هم می‌خواهید رازهای خانم‌های شیک‌پوش را بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

برای استایل زمستانی و خرید پالتو به این نکات توجه کنید

انتخاب پالتوی مناسب یکی از کارهایی است که خانم‌ها باید به آن توجه کنند. اگر مدل پالتو مخمل باشد یا یک مدل پالتو زنانه ساده با چه استایل‌هایی ست می‌شود. همچنین آیا می‌تواند این مدل پالتو استایلی شیک برای خانم‌ها ایجاد می‌کند.

پالتوها انواع مختلفی دارند که شما باید هنگام خرید هرکدام به استایل و اندام خود توجه کنید.

اسرار شیک پوشی؛ گردنبند مروارید رو با این مدل لباس ست کن!

 کمی از جواهرات دارای تطبیق پذیری با مروارید هستند مثل گردنبند مروارید. فرقی نمی کند شما از چه استایلی استفاده می کنید کلاسیک، مدرن، بوهو، رسمی، گوهر دریا (مروارید) در هر مجموعه ای می درخشد. واقعیت این است که اکثر دوستداران جواهرات موافق هستند که مروارید بسیار بیشتر از یک کلاسیک است.

زیر پالتو چی بپوشم تا در زمستان شیک باشم؟

زیر پالتو چی بپوشیم که استایل جذابی داشته باشیم؟  از پرطرفدارترین لباس ها در فصول سرد سال است. امروزه بیشتر به صورت جلو باز هستند؛ بنابراین باید لباس مناسبی زیر آن بپوشیم. علاوه بر جنس و مدل باید به رنگ آن توجه کنید. باید لباس زیر پالتو را با رنگ و طرح پالتو ست کنیم و بر آن اساس انتخاب کنیم.

اسرار زیبایی؛ با این لباس ها رژلب قرمز بزنید

ست کردن رژلب قرمز با لباس یک استایل شیک را برای شما می‌سازد. رژلب قرمز را همه خانم‌ها دوست دارند و از استفاده کردن آن لذت می‌برند؛ اما بهتر است بدانید شما رژ قرمز را نمی‌توانید با هر لباسی ست کنید.