۰ نفر

آرایش شب یلدا؛ در کمتر از ۱۰ دقیقه زیباترین آرایش را برای شب یلدا داشته باشید!

۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۳
کد خبر: 689522
آرایش شب یلدا؛ در کمتر از ۱۰ دقیقه زیباترین آرایش را برای شب یلدا داشته باشید!

خانم‌ها برای یادگیری آرایش مخصوص خود هزینه‌های زیادی می‌پردازند و کلاس‌های خودآرایی می‌روند؛ اما در این مطلب شما یاد می‌گیرید در کمتر از ۱۰ دقیقه خود را آرایش کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ آرایش شب یلدا با خودآرایی در کمترین زمان هنر خاصی است که هر کسی بلد نیست. خودآرایی از آن مهارت‌هایی است که برای هر خانمی لازم است تا بدون نیاز به آرایشگر بتواند چهره خود را به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان آرایش کند.

در ابتدا برای خودآرایی در کمترین زمان برای آرایش شب یلدا به یاد داشته باشید که سلامت پوستتان را فراموش نکنید. برای اینکار پوست صورت خود را با استفاده از مرطوب‌کننده یا کرم زیرساز آرایشی، آماده کنید. استفاده از مقدار کمی مرطوب‌کننده و زیرساز آرایشی، صورتتان را برای یک آرایش عالی آماده می‌کند و منافذ باز پوستتان را می‌بندد.

با انگشت یا برس آرایشی، مقداری کرم‌پودر یا پنکیک سبک را فقط برای جاهایی که نیاز دارد مثل زیر چشم که گودی و سیاهی دارد، اطراف بینی که پوست سرخی دارد یا هرجای دیگری بزنید. بسیار آهسته و با نوک انگشت پودر را پخش کنید.

در آرایش شب یلدا  توجه داشته باشید برق زدن پوست، چهره زیبایی برای شما ایجاد نمی‌کند پس قسمت‌های صورتتان مثل اطراف بینی، زیر چشم و پیشانی خود را کمی پودر فیکس‌کننده آرایش بزنید. اصلا لازم نیست پودر فیکس را برای تمام صورت استفاده کنید. برای این کار از یک برس بزرگ استفاده کنید.


آرایش مخصوص عکاسی؛ اینجوری آرایش کنی در عکس ها زشت میافتی!

فقط با یک رژلب کاملترین آرایش صورت رو انجام بده! + فیلم

با این لباس ها رژلب قرمز بزنید


 

حالا می‌رویم سراغ سایه برای آرایش شب یلدا، با انگشت یا برس، کمی سایه چشم کرمی به پشت چشمتان بزنید. پیشنهاد ما برای شما سایه چشم قهوه‌ای تیره است. با انگشت یا برس، سایه را کاملا محو و پخش کنید. اگر سایه در طول روز در چین پلکتان جمع شد، کافی است دوباره با انگشتتان پخشش کنید. استفاده از ریمل و خط چشم را برای این شب فراموش نکنید. 

برای آرایش شب یلدا احتیاج به رژگونه هلویی دارید تا شب یلدا چهره بشاش و شادابی داشته باشید. از مقدار کمی رژگونه استفاده کنید و آن را کاملا محو کنید. برای داشتن این شب زیبا از رژلب قرمز استفاده کنید.

کارتان تمام شد! این آرایش کمتر از ۱۰ دقیقه طول نمی‌کشد. شما برای شب یلدا آماده هستید حالا از لباسی به رنگ قرمز یا سبز استفاده کنید تا زیبایی و شادابی خاصی داشته باشید.