۰ نفر

ترندهای جذاب رنگ مو پاییزی برای امسال

۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳
کد خبر: 674778
ترندهای جذاب رنگ مو پاییزی برای امسال

اگر می خواهید با شروع فصل پاییز ، رنگ مو جدید و زیبایی داشته باشید ، حتما از این ایده های رنگ مو پاییزی ۱۴۰۱ و ۲۰۲۲ استفاده کنید .

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ فصل جدید ، تغییرات جدید ! اینها ترندهای ظریف و بیانگر رنگ مو پاییزی ۲۰۲۲ و ۱۴۰۱ هستند که نمی توانید پاییز امسال از خیره شدن به آنها دست بردارید . رنگ مو صرفاً برای حفظ ظاهر شما در پاییز امسال نیست ، بلکه به شما بازنشانی و افزایش اعتماد به نفس از طریق رنگ موی تازه و جدید می دهد .

تغییر رنگ مو همیشه مورد علاقه خانم هایی بوده است که به دنبال بیانیه جدید جسورانه هستند ، اما به گفته هیر استایلیست ها و رنگ شناسان مشهور ، به نظر می رسد که پاییز امسال زمانی است که مردم برای رفتن به آن آماده هستند .چه به دنبال ایده‌ های رنگ موی بلوند باشید ، چه به دنبال بهترین رنگ قهوه‌ ای یا قرمز برای رنگ پوست خود باشید.

ترندهای رنگ مو پاییزی ۲۰۲۲ و ۱۴۰۱

برای اینکه با ترندهای رنگ مو برای پاییز ۲۰۲۲ و ۱۴۰۱ بیشتر آشنا شویم ، از نظر هیر استایلیست های معروف استفاده کرده ایم . برای صرفه جویی در وقت و انرژی شما ، این آرایشگران مشهور افکار خود را در مورد پیش بینی روند و تکنیک های رنگ آمیزی ، مانند هایلایت های ضخیم و رنگ های روشن ، که در پاییز امسال حکمفرما خواهند شد ، به اشتراک گذاشتند .


در این زمینه بخوانید؛

دختران متولد هر ماه در پاییز چی بپوشن جذاب ترند؟

برای پاییز چه عطری بخریم؟

برای پاییز چه رنگایی رو باهم ست کنیم ؟ / ۱۰ استایل پیشنهادی پاییزه و خانومانه


اما این همه ماجرا نیست : ما همچنین هزاران عکس - از باند فرودگاه گرفته تا فرش قرمز و تا استایل های خیابانی افراد مشهور را بررسی کردیم تا به این لیست از ۱۲ رنگ موی مورد علاقه خانم ها برای فصل پاییز برسیم .

رنگ مو عسلی طلایی - ترند رنگ‌ مو پاییزی ۲۰۲۲

اگر به رنگ موهای بلوند روشن و تابستانی ، علاقه دارید ، بهتر است که به سراغ رنگ مو عسلی طلایی بروید تا ظاهری درخشان و مناسب برای پاییز داشته باشید . رنگ کردن موهای بلوند تابستانی پر جنب و جوش با رنگ مو عسلی غنی برای پاییز ، یک انتخاب کلاسیک است و حتی بهتر از آن ، یک تغییر کوچک و در عین حال چشمگیر است که می تواند زیبایی موهایتان را چند برابر کند .

جنیفر لوپز

رنگ مو اسپرسو - ترند رنگ‌ موی پاییزی ۱۴۰۱

در پاییز ۲۰۲۲ و ۱۴۰۱ ، شاهد استفاده از این رنگ مو عمیق و الهام گرفته از قهوه برای خانم های سبزه خواهیم بود . این رنگ غنی نه تنها زرق و برق دار است بلکه فوق العاده همه کاره است . در واقع ، این رنگ مو هم برای سبزه‌ های گرم و هم برای سبزه‌ های سرد جذاب است و بعد ، حرکت و عمق را به حال‌ و هوای پاییزی که همه ما دوست داریم می‌ افزاید . به هر حال ، پیدا کردن رنگ مو پاییزی مناسب می تواند شما را جوان تر نشان دهد .

رنگ ریشه طبیعی - ترند رنگ‌ مو پاییزی ۲۰۲۲

در چند سال اخیر ، بسیاری از خانم ها ، ظاهر و سبکریشه های رشد کرده را می‌ پذیرند و پاییز امسال نیز تفاوتی نخواهد داشت . در پاییز ۲۰۲۲ و ۱۴۰۱ نیز ، انتظار می رود که ریشه های طبیعی بیشتری ببینیم ، که زمان بین ترمیم رنگ مو را طولانی تر می کند ، زیرا این رنگ مو ، امکان نگهداری کمتری را فراهم می کند .

رنگ موی پاییزی

رنگ مو بلوند بادامی - ترند رنگ‌ موی پاییزی ۱۴۰۱

با شروع فصل پاییز ، بلوندهای تابستانی به سمت رنگ های گرمتر حرکت می کنند، که این موضوع "یک انتقال عالی" برای آب و هوای پاییز است . بنابراین امتحان کردن رنگ مو بلوند بادامی می تواند یکی از گزینه های خیلی عالی برای این فصل باشد که هم زیبایی نگ مو بلوند و روشن دارد و هم به انداه یک رنگ مو تیره ، کلاسیک و جذاب است .

رنگ موی سلبریتی

رنگ مو بلوند کره ای - ترند رنگ‌ مو پاییزی ۲۰۲۲

با شروع فصل پاییز ، بسیاری از افراد که به رنگ مو بلوند علاقه مند هستند ، از رنگ‌ های نقره‌ ای و سفیدی که در چند سال گذشته دیده‌ ایم دور می‌ شوند و به سمت رنگ‌ های کره‌ ای‌ تر می‌ روند . بنابراین ، شما نیز می توانید با شروع فصل پاییز ، تغییر را در آغوش بگیرید . برای این منظور بهتر است که آرایشگری را پیدا کنید که به آن اعتماد دارید و سپس از محصولات مناسب برای محافظت از ظاهر جدید خود استفاده کنید .

رنگ موی تیلور سوئیفت

رنگ مو ترکیبی موکا - ترند رنگ‌ موی پاییزی ۱۴۰۱

وقتی نمی توانید فقط یک سایه از رنگ مو را انتخاب کنید ، به سراغ ترکیب یکپارچه بروید . یکی از ترکیب‌ های عالی برای سبزه‌ ها در پاییز ، شروع با موکای عمیق در پایه و ترکیب شدن با رنگ شاه بلوطی است . می‌ توانید این ظاهر را در خانه با نگه‌ داشتن رنگ روی ریشه‌ هایتان برای چند دقیقه بیشتر از بقیه موهایتان به دست آورید و ابتدا رنگ را از قسمت میانی تا انتها با دقت آبکشی کنید .

رنگ موی سلنا گومز

رنگ مو قرمز - ترند رنگ‌ مو پاییزی ۲۰۲۲

اگر می خواهید جسورترین رنگ موی پاییزی را داشته باشید ، این رنگ مو قرمز را امتحان کنید . این رنگ مو برای خانم هایی که به رنگ های فانتزی علاقه مند هستند ، انتخابی مناسب و ایده آل خواهد بود و ظاهری گرم و آتشی را در فصل پاییز برای آنها ایجاد می کند .

رنگ مو پاییزی قرمز

رنگ مو مسی خنک - ترند رنگ‌ موی پاییزی ۱۴۰۱

در پاییز ۲۰۲۲ ، احتمالا نمونه های مختلف و زیادی از رنگ مو مسی نرم را مشاهده خواهید کرد . برخلاف ته‌ رنگ‌ های قرمز و زرد استانداردی که معمولاً در موهای مسی می‌ بینیم ، این فصل روی ته‌ رنگ‌ های آبی تمرکز می‌ کند تا ظاهری خنک‌ تر به رنگ موها بدهد . رنگ‌های سرد معمولاً کنتراست قوی‌ تری بین رنگ پوست و مو ایجاد می‌ کنند ، بنابراین اگر موهای شما قهوه‌ ای و پوستی روشن دارید ، می‌ توانید این رنگ موی پاییزی جدید را برای درخشان کردن چهره و ظاهر خود انتخاب کنید

رنگ مو پاییزی جسیکا

لولایت های شکلاتی - ترند رنگ‌ مو پاییزی ۲۰۲۲

تغییرات ظریف می تواند به اندازه تغییر رنگ مو تاثیر زیادی داشته باشد ، به خصوص زمانی که لایت های ملایم یا به اصطلاح لولایت (lowlight) را به موهای خود اضافه می کنید . لولایت ها آنها اساساً مخالف هایلایت مو هستند و به موها ظاهری تازه در پاییزی می بخشد بدون اینکه جلوه خیره کننده داشته باشند و یا تفاوت رنگ چشمگیری بین رنگ مو پایه و رنگ لایت ها وجود داشته باشد .

رنگ موی پاییز سوفیا

رنگ مو بلوند طلایی شنی - ترند رنگ‌ موی پاییزی ۱۴۰۱

رنگ مو طلایی خنثی که با نام رنگ مو بلوند شنی نیز شناخته شده است ، یک رنگ طلایی خنثی برای موها ایجاد می کند که با تمام رنگ پوست ها تناسب خواهد داشت و می توانید ظاهر و استایل پاییزی شما را جذاب تر و شیک تر از همیشه نشان دهد .

رنگ مو پاییزی ادل

رنگ مو قرمز دارچینی - ترند رنگ‌ مو پاییزی ۲۰۲۲

هر آرایشگری که با آنها صحبت کردیم معتقد بودند که رنگ قرمز دارای حال و هوای پاییزی است ، اما اگر نمی‌ خواهید خیلی جسورانه رفتار کنید ، این رنگ مو قرمز دارچینی را امتحان کنید . قرمز دارچینی در واقع قرمزی لطیف و پایه‌ دارتر است که بسیار نرم و زیبا است .

رنگ موی قرمز ژاپنی

رنگ مو رزی گرم - ترند رنگ موی پاییزی ۱۴۰۱

رنگ‌ های رز ظریف و گرم در پاییز ۲۰۲۲ و ۱۴۰۱ طرفداران بسیار زیادی خواهند داشت به‌ویژه برای کسانی که موهای بلوند یا پلاتینیومی به عنوان پایه دارند ، که می توانند به سادگی این رنگ مو بلوند گرم و جذاب را روی موهای خود ایجاد کنند .

رنگ موی کیتی پرتی