۰ نفر

برای داشتن پوستی شفاف به سراغ نشاسته بروید+ ۴ نوع ماسک

۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۲۷
کد خبر: 672080
برای داشتن پوستی شفاف به سراغ نشاسته بروید+ ۴ نوع ماسک

ماسک نشاسته را امتحان کنید. نشاسته دارای خواص و عناصر منحصر بفردی است. از نشاسته در تولید انواع محصولات آرایشی و مراقبت پوست، و به عنوان ماسک صورت و ماسک های پوست استفاده می شود.

ماسک نشاسته مخصوص شفافیت ، کشیدگی و چاقی صورت

به گزارش اقتصاد آنلاین، نشاسته حاوی مقادیر زیادی از پروتئین ها و ویتامین A است و به رفع لک های پوست و روشن ساختن رنگ پوست کمک می کند. وجود املاح معدنی و اسید های آمینه در نشاسته به جذب چربی های اضافی پوست کمک می کند و این بدان معناست که نشاسته برای پوست های چرب بسیار مناسب است.

نشاسته، منافذ پوست را باز کرده، پوست را بخوبی نظافت می کند و جوش های سرسیاه را از بین می برد. چند روش استفاده از ماسک های پوست حاوی نشاسته را در این مطلب برای شما آمده کرده ایم.

1. ماسک نشاسته و موز

برای تهیه ماسک نشاسته و موز یک میوه موز را له کرده و با دو قاشق بزرگ نشاسته و یک قاشق گلاب مخلوط کنید. ماسک پوست نشاسته و موز را به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید. سپس به مدت 5 دقیقه پوست خود را با حرکات دایره ای، ماساژ دهید. به کمک یک تکه پنبه مرطوب، ماسک را از روی پوست پاک کنید و آنگاه پوست را شستشو دهید.

ماسک

2. ماسک نشاسته و تخم مرغ

مواد مورد نیاز ماسک:

دو قاشق سفیده تخم مرغ؛

دو قاشق شیر خشک؛

یک قاشق کوچک گلاب.

طرز تهیه ماسک:

مواد فوق را به یکدیگر مخلوط کنید تا ماسک پوست یکدست حاصل شود. ماسک را به پوست مالیده و 15 دقیقه صبر کنید. سپس پوست را ابتدا با آب گرم و سپس با آب سرد بشویید.

3. ماسک نشاسته و گلاب

موارد مورد نیاز ماسک:

سه قاشق گلاب؛

یک قاشق نشاسته؛

نصف فنجان آب.

طرز تهیه ماسک:

مواد فوق را به خوبی مخلوط کنید و روی شعله حرارت دهید تا به خمیر غلیظی دست یابید. اجازه دهید تا ماسک پوست نشاسته و گلاب سرد شود آنگاه آن را روی پوست خود بگذارید. 15 الی 20 دقیقه صبر کنید و آنگاه پوست خود را شسشتو دهید.

4. ماسک نشاسته و لیمو

مواد مورد نیاز ماسک:

یک قاشق کوچک زردچوبه

دو قاشق آبلیمو

یک قاشق نشاسته

یک قاشق کوچک جوش شیرین

چند قطره گلاب

طرز تهیه ماسک:

مواد فوق را به خوبی با هم مخلوط کنید و ماسک پوست بدست آمده را روی پوست قرار دهید. پس از 20 دقیقه پوست را شستشو دهید. توصیه می شود هفته ای سه بار از ماسک نشاسته و لیمو استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب خود دست یابید.

در پایان امیدواریم که مطلب ماسک های روشن کننده پوست حاوی نشاسته برای شما مفید بوده باشد.