۰ نفر

نماینده مجلس: نیرو‌های امنیتی در اشنویه مستقر هستند

۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰
کد خبر: 670207
نماینده مجلس: نیرو‌های امنیتی در اشنویه مستقر هستند

«یعقوب رضازاده» دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در رابطه با وضعیت امنیتی اشنویه گفت: استان آذربایجان غربی حدود هزار و ۲۰۰ کیلومتر با کشور‌های همسایه مرز مشترک دارد، اما به لطف الهی تمامی مرز‌ها چه مرز با عراق، چه مرز با ترکیه و آذربایجان و ارمنستان کاملا در دست نیرو‌های امنیت ایران قرار دارد و مورد خاصی وجود ندارد و جای نگرانی نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از برنا، وی در ادامه بیان کرد: اغتشاشگران در اکثر نقاط کشور با تهدید و ارعاب و تحریک بیگانگان مخصوصا ضد انقلاب‌ها و منافقین و عوامل اسرائیل و آمریکا دست به تحرکاتی زده‌اند، اما تیم‌های تروریستی در کردستان و در استان آذربایجان شرقی و در سایر نقاط کشور دستگیر شدند و سلاح‌های زیادی هم کشف شده است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم گفت: در تماسی که دقایقی قبل با مسئولان امنیتی و اطلاعاتی استان داشتم بحمدلله کوچکترین مورد خاصی در شهر‌ها وجود ندارد و شرایط خوب است.

رضازاده با اشاره به ویدیوی منتشر شده از اشنویه و برخی اخبار مبنی بر وضغ بغرنج امنیتی در این شهر اظهار کرد: چنین اخباری در اشنویه صحت ندارد و این اخباری که پخش می‌شود کذب است و مورد تایید نیست. نیرو‌های امنیتی در اشنویه مستقر هستند.

وی در خصوص تعداد بازداشتی‌های استان آذربایجان گفت: بیشتر جنبه احضار و تذکر و اخذ تعهد بوده است و چند موردی هم به علت تخریب اموال عمومی بازداشت شده است، ولی بالای نود درصد در حد تذکر و اخذ تعهد بوده است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم تاکید کرد: کمیسیون امنیت در چهارشنبه گذشته جلسه‌ای را با حضور مسئولان امنیتی انتظامی و اطلاعاتی برگزار کرد و شرایط را رصد کردیم. تسلط امنیت و انتظامی در سراسرکشور ویژه تهران حاکم است و هیچ نگرانی در این باره وجود ندارد.