۰ نفر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: جز طالبان هیچ کس این رفتار را با شهروندانش نمی کند

۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۳۰
کد خبر: 668736
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: جز طالبان هیچ کس این رفتار را با شهروندانش نمی کند

جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی با انتقاد از عملکرد گشت ارشاد گفت: شما یک کشور را جز طالبان به من نشان بدهید که این رفتار را با شهروند خود انجام می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اعتماد، جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با تاکید بر اینکه کسانی نیاز به ارشاد دارند که امنیت مردم و کشور را به خطر می‌اندازند نه مردم به عملکرد گشت ارشاد اعتراض کرد و گفت: اینکه نمی‌شود هر کس در خیابان دست زن و بچه مردم را بگیرد و ببرد سوار ون کند و بگوید ارشادش می‌کنیم.

او تاکید کرد: ارشاد کسی نیاز دارد که اختلاس‌ها را می‌بیند و اقدامی نمی‌کند. ارشاد کسی نیاز دارد که حقوق آشکار ملت را به اسم اسلام تضییع می‌کند. ارشاد کسی نیاز دارد که چهره اسلام را در جهان فاتحه می‌خواند و رفتاری می‌کند که حیثیت ایران در جهان را لکه‌دار کرده است. آن کسی نیاز به ارشاد دارد که در حال سیاه کردن چهره کشور در جهان است و آن را به عنوان نظام ضد حقوق بشری معرفی می‌کند. این افراد نیاز به ارشاد دارند نه مردمی که در کوچه و خیابان همراه خانواده قدم می‌زنند.

جهان آبادی با بیان اینکه مگر این کشور کشوری است که هر کسی را هر جایش دیدید که حجاب او براساس استاندارد شما نبود باید دستش را بگیرید ببرید داخل ون و بعد ببرید داخل مرکز پلیس گفت: اسم این امنیت اجتماعی و کشورداری و حکومت‌داری نیست. کجای جهان چنین رفتاری وجود دارد؟ شما یک کشور را جز طالبان به من نشان بدهید که این رفتار را با شهروند خود انجام می‌دهد. نمی‌شود الگوی رفتاری ما با شهروندان‌مان در این کشور طالبان باشد.

این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد که نمایندگان بدون هیچ اغماضی قصد هیچ کوتاه آمدنی در برابر این حادثه، فراجا و نیروی انتظامی ندارند و از حقوق ملت کوتاه نمی آیند و از وزیر کشور هم سوال می کنند.