۰ نفر

موسوی لارگانی:

برخی سیاسیون باز هم برای آینده فوتبال برنامه ریزی کرده اند

۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵
کد خبر: 644603
برخی سیاسیون باز هم برای آینده فوتبال برنامه ریزی کرده اند

نماینده مردم فلاورجان درمجلس گفت: شنیده می شود برخی سیاسیون باز هم برای آینده فوتبال برنامه ریزی کرده و قصد دارند گزینه خود را در رأس فوتبال قرار دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان درمجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه 25 خرداد پارلمان در تذکر شفاهی خود اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال هستیم، شرایط فوتبال و تیم ملی به هیچ عنوان در خور شأن مردم و کشور نیست.

وی افزود: وضعیت نامشخص فدراسیون فوتبال و عدم هماهنگی برای برگزاری بازی های تدارکاتی مناسب، مردم و جوانان را نگران کرده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با علام اینکه خبرهای خوبی از آینده فدراسیون به گوش نمی رسد گفت: شنیده می شود برخی سیاسیون باز هم برای آینده فوتبال برنامه ریزی کرده و قصد دارند گزینه خود را در رأس فوتبال قرار دهند.

موسوی لارگانی تاکید کرد: لازم است با توجه به اهمیت موضوعات و قرار گرفتن در گروهی سخت، وزیر ورزش رأساً وارد عمل شده و از همه ظرفیت خود برای اصلاح کادر فنی و تنظیم بازی های تدارکاتی مناسب و تقویت روحیه تیم ملی اقدام کند؛کادر فنی فعلی به هیچ عنوان تجربه کافی برای حضور در جام جهانی را ندارد؛ حواستان به آبروی ورزش کشور باشد!