۰ نفر

حسن‌ پور؛

باید مردم را در رابطه حذف ارز ترجیحی و افزایش قیمت ها اقناع می کردیم

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰
کد خبر: 636563
باید مردم را در رابطه حذف ارز ترجیحی و افزایش قیمت ها اقناع می کردیم

نایب رییس دوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس درباره افزایش قیمت کالاهای اساسی گفت: ما از دولت در مورد اقناع نکردن مردم در رابطه با افزایش قیمت‌ ها به شدت گلایه مند هستیم.

اقتصادآنلاین - پرستو بهرامی‌راد؛ شهباز حسن پور، نایب رییس دوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در این مورد گفت: سال گذشته ما در مجلس و دولت در صحن توافق کردیم تا در مرحله نخست یارانه‌ها را به حساب مردم واریز شده و سپس مرحله اقناع شهروندان آغاز شود و در نهایت آزادسازی قیمت‌ها انجام شود که تمام این مراحل به صورت عکس انجام شد.

حسن پور با انتقاد از شرایط پیش آمده عنوان کرد: دولتی‌ها در مجلس مساله را به یک شکل بیان می‌کنند و زمانی که پشت میز ریاست وزارتخانه‌ها می‌نشینند به گونه دیگری عمل می‌کنند و به همین دلیل ما به طور مرتب به دولت گلایه کرده‌ایم. 

نایب رییس دوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد کالابرگ‌ها اعلام کرد: امیدواریم مراحل تخصیص کالابرگ‌ها هر چه زودتر انجام شود. به همین منظور به صورت مرتب نشست‌هایی را در مجلس با وزرا برگزار کرده و وظیفه نظارتی خود را انجام داده‌ایم. 

وی در پایان تصریح کرد: برای حل مشکلات مردم و رفع نگرانی تلاش همه ما این روزها این است که با حضور در مجلس و وزارتخانه‌ها تا پاسی از شب گذشته هر چه زودتر به یک جمع بندی برسیم.