۰ نفر

نماینده ساری در مجلس؛

قطع برق در مازندران عامل قتل عام خواهد شد

۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹
کد خبر: 552742
قطع برق در مازندران عامل قتل عام خواهد شد

نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت رسیدگی به بیماران کرونایی در استان مازندران قطع برق در این استان را بی تدبیری عامل قتل‌عام دانست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی بابایی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری بیان کرد: در حال حاضر تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌های استان مازندران هر روز در حال افزایش است و تعداد فوتی‌ها هم زیاد شده است که این در شأن مردم مازندران نیست.

وی در ادامه قطع برق را بی تدبیری و عامل قتل‌عام در مازندران دانست و گفت: اگر می‌خواهید مازندران، خوزستان دیگری نشود هیاتی از کمیسیون‌های امنیت ملی و بهداشت و درمان را به مازندران بفرستید تا وضعیت را بررسی کنند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین از دولت خواست که هر چه زودتر وزرای پیشنهادی خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند تا کار دولت مردمی آغاز شود.

در پاسخ به این تذکر، علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق آیین‌نامه دولت دو هفته فرصت برای معرفی وزرای پیشنهادی دارد و بعد از آن نوبت به بررسی صلاحیت‌ها در کمیسیون‌های تخصصی بوده و در نهایت صحن علنی مجلس صلاحیت وزرا را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تسریع در تشکیل دولت انتظار ما این است که رییس جمهور هرچه سریع‌تر لیست وزرا را اعلام کند.