۰ نفر

طرح صیانت از فضای مجازی هنوز در دستور کار مجلس است

۴ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۴۸
کد خبر: 548415
طرح صیانت از فضای مجازی هنوز در دستور کار مجلس است

سخنگوی هیأت رییسه مجلس گفت: طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی از دستور کار مجلس خارج نشده و هنوز در نوبت رسیدگی قرار دارد و امروز فرصت رسیدگی به آن فراهم نشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس ؛ سیدنظام‌الدین موسوی سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت طرح صیانت از کاربران فضای مجازی اظهار داشت: طبق آخرین پیگیری‌ها و صحبت‌هایی که داشتم، طرح صیانت از کاربران فضای مجازی از دستور خارج نشده است.

وی افزود:‌ هیأت رییسه و نمایندگان مجلس هیچ تصمیمی مبنی بر از دستور کار خارج شدن طرح صیانت از کاربران فضای مجازی نگرفته‌‌اند.

سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح مذکور در حال حاضر در دستور کار مجلس بوده و در نوبت رسیدگی قرار دارد.

موسوی خاطرنشان کرد: اینکه برخی می‌گویند طرح از دستور کار خارج شده است سخن غلطی است چرا که این طرح در نوبت بررسی است و امروز فرصت رسیدگی به این طرح پیدا نشد. لذا این به معنی این نیست که طرح از دستور کار خارج شده است و به این مفهوم است که زمان بررسی و نوبت آن نشده است و چنانچه فرصت رسیدگی به این طرح فراهم شود در مجلس مطرح خواهد شد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: زمانی که گفته می‌شود یک طرح از دستور کار خارج می‌شود یعنی مجلس تصمیم گرفته یک طرح را از دستور بررسی خارج کند و اساساً طرح مجدد آن در مجلس مفهومی ندارد اما برای این طرح چنین تصمیمی گرفته نشده و در حال حاضر در نوبت بررسی قرار دارد و امروز تنها فرصت رسیدگی به آن فراهم نشد.