۰ نفر

کدخدایی: دستگیری افرادی که با نام شورای نگهبان کلاهبرداری کردند

۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۱۷
کد خبر: 418014
کدخدایی: دستگیری افرادی که با نام شورای نگهبان کلاهبرداری کردند

سخنگوی شورای نگهبان از دستگیری افرادی که با نام شورای نگهبان کلاهبرداری و سوءاستفاده کردند، توسط ماموران نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در خصوص آخرین جزئیات موضوع شکایت شورای نگهبان از افرادی که به اسم شورای نگهبان سوء استفاده کردند، اظهار داشت: دوستان درحال پیگیری هستند و با همکاری نیروی انتظامی کارهایی در حال انجام است. هرگاه این موضوع به نتیجه رسید حتما به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

سخنگوی شورای نگهبان درباره جزئیات علت شکایت شورای نگهبان گفت: این شکایت از افرادی بود که قصد کلاهبرداری داشتند و با نیت کلاهبرداری،‌ افراد را فریب می‌دادند، علیرغم اینکه ما ابتدای انتخابات هم اطلاعیه داده بودیم اما متاسفانه برخی فریب خوردند.

کدخدایی در ادامه عنوان کرد: کسانی که درصدد کلاهبرداری بودند خوشبختانه به دست ماموران دستگیر شدند و مراحل رسیدگی آن هم ادامه دارد و اطلاع رسانی هم در این رابطه صورت خواهد گرفت.

وی در همین زمینه بیان کرد: تعداد افراد را نمی‌دانم اما از چندین نفر شکایت شد.

سخنگوی شورای نگهبان در خاتمه خاطرنشان کرد: چند نفری در شهر تهران با نام شورای نگهبان کلاهبرداری کردند که مراحل رسیدگی به آنها در حال انجام است.