۰ نفر

حقوق نمایندگان مجلس چقدر است؟

۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۱۸
کد خبر: 382333
حقوق نمایندگان مجلس چقدر است؟

نماینده ساوجبلاغ گفت: حقوق نمایندگان مجلس بین ۵میلیون و ۴۰۰هزار تا هشت میلیون تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمود بهمنی در رادیو البرز در خصوص وضعیت اراضی فخر ایران هم اعلام کرد: فخر ایران زمانی افتخار صنعت نساجی کشور بود اما متأسفانه امروز توسط مسئولین ذیربط رها شده و وضعیت حدود ۸۰۰ هکتار از زمین‌های آن به شکلی است که چندان قابل توجیه نیست.

وی ادامه داد: ما در مورد فخر ایران با وزیر دفاع پیشین و وزیر جدید امیر حاتمی هم صحبت کرده‌ایم تا بتوانیم در آنجا شهرک صنایع تبدیلی ایجاد کنیم، وزارت دفاع باید کارهای آن را انجام دهد اگر زمین را نمی‌خواهد آن را تحویل دهد، برآورد ما این است که شش هزار نیرو را ظرف یک سال و نیم می‌توان جذب کرد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص هزینه برخی نامزدهای نمایندگی مجلس در انتخابات خاطرنشان کرد: کسی که هزینه انتخاباتی بالایی دارد وارد مسائل انحرافی می‌شود، یک انسان عاقل چرا باید یک تا دو میلیارد هزینه کند برای اینکه ظرف چهار سال بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان حقوق بگیرد.

وی ادامه داد: حقوق نمایندگان مجلس بین ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تا هشت میلیون تومان است و دریافتی من در حال حاضر بین پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تا شش میلیون تومان است.

بهمنی در خصوص طرح شفافیت آرا هم گفت: بنده با این موضوع موافقم و معتقدم نباید از شفافیت ترسید، برخی این تصور را دارند که اگر شفافیت رأی داشته باشند عیب دارد اما واقعیت این است که محاسن آن بیشتر است و نماینده می‌تواند در امتداد مردم قرار گیرد.

نماینده ساوجبلاغ در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرا در حوزه انتخابیه خود گفت: مترو تهران-هشتگرد یکی از مهمترین این پروژه‌هاست که می‌تواند روزانه ۲۵۰ هزار مسافر را جابجا کند.

بهمنی افزود: این پروژه باید به زودی راه‌اندازی شود و امیدواریم وزیر راه اجازه ندهد زمان راه‌اندازی نهایی آن به بیش از ۲۰ روز آینده موکول شود.