۰ نفر

لایحه بودجه ۹۸ یکشنبه آینده به مجلس ارائه می‌شود

۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۹:۳۷
کد خبر: 322186
لایحه بودجه ۹۸ یکشنبه آینده به مجلس ارائه می‌شود

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از نشست صبح امروز (یکشنبه‌) فراکسیون مستقلین با رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت که نوبخت در این جلسه گفته است که لایحه بودجه سال ۹۸ یکشنبه آینده تقدیم مجلس می‌شود.

به‌ گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ‌ایسنا، مهرداد لاهوتی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نشست فراکسیون مستقلین برای بررسی لایحه بودجه سال 988۷ با حضور دکتر نوبخت برگزار شد، ایشان در این جلسه عنوان کردند که لایحه بودجه احتمالا تغییر خواهد کرد. همچنین در لایحه بودجه سال ۹۸ پیش‌بینی شده است که روزانه یک و نیم میلیون بشکه نفت به فروش برسد. در حالی  که سال گذشته میزان فروش نفت روزانه دو میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه بوده است.

وی اضافه کرد: آقای نوبخت همچنین گفت‌ در بودجه سال ۹۸ ، ۱۲۶ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی و ۶۵ هزار میلیارد تومان هزینه های عمرانی پیش‌بینی شده است. همچنین بودجه سال ۹۸ در دو سقف ۴۰۷ و ۴۳۶ هزار میلیارد تومانی بسته خواهد شد.

لاهوتی در ادامه‌ گفت‌: به گفته آقای نوبخت افزایش اعتبار وزارت آموزش و پرورش به ۶۴ هزار میلیارد تومان و افزایش اعتبارات رفاهی و حمایتی از مردم از ویژگی‌های بودجه سال ۹۸ است.