۰ نفر

نماینده مردم تبریز در مجلس؛

بازگرداندن امید به جامعه نیازمند ایجاد تغییر است

۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۲۷
کد خبر: 318688
بازگرداندن امید به جامعه نیازمند ایجاد تغییر است

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بازگرداندن امید به جامعه باید دولتمردان سیاست‌هایی اتخاذ کنند که مردم نتیجه آن را در زندگی و کسب‌وکار خود حس کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، احمد علیرضا بیگی با اشاره به راهکارهای بازگرداندن امید و نشاط به جامعه بیان کرد: امروز مهم‌ترین شاخص برای مردم به منظور امید به زندگی تغییراتی است که در زندگی آنها رخ می‌دهد و آنها آن را حس می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: مردم زمانی به آینده امیدوار می‌شوند که حس کنند زندگی و کسب‌وکار آنها در حال طی کردن مسیر مثبتی است و زمانی این امر محقق می‌شود که سیاست‌گذاران در بین مردم حاضر شوند و پاسخ ابهامات آنها را بدهند و اقداماتی که در زمینه‌های مختلف انجام داده‌اند و نتیجه مثبتی داشته است را به اطلاع مردم برسانند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این‌که مسئولان دولت از مردم فاصله بگیرند و پاسخگوی آنها نباشند شرایط بدتر می‌شود و کسانی که جای خالی دولتمردان را پر می‌کنند که تمام تلاش خود را برای نابودی کشور و زیرسوال بردن مسئولان خواهند کرد.

بیگی در ادامه خاطر نشان کرد: سیاست‌گذاری مسئولان از پایین‌ترین سطوح تا بالاترین سطوح باید به گونه‌ای باشد که نتیجه‌بخش بوده و مردم نتیجه آن را در زندگی خود حس کنند آنگاه امید در جامعه احیاء خواهد شد.

وی در پایان گفت: به عنوان مثال سیاست‌های ارزی اتخاذ شده باید در زندگی مردم خود را نشان دهد نه این‌که مردم هنوز کالاهای خود را بر مبنای ارز ۱۸ هزار تومانی خریداری کنند.