۰ نفر

جزییات حاشیه و درگیری لفظی در مجلس

۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳
کد خبر: 304791
جزییات حاشیه و درگیری لفظی در مجلس

فریادهای مکرر برخی نمایندگان مجلس در مخالفت با ارجاع لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کمیسیون اقتصادی، موجب درگیری لفظی در پارلمان شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصاد آنلاین، در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعدادی از نمایندگان مجلس با ارجاع این لایحه به کمیسیون اقتصادی مجلس مخالفت کردند که این موضوع حاشیه هایی را در فضای پارلمان ایجاد کرد.

گفتنی است در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیش از ارجاع آن به کمیسیون اقتصادی، علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را به عهده داشت، اعلام کرد که در نشست روز گذشته شورای هماهنگی اقتصادی، سران قوا توافق کرده‌اند تا این لایحه به قوه‌قضائیه ارجاع شود تا این قوه نیز نظرات خود را مطرح کند، اما در ادامه برخی از نمایندگان مجلس با فریادهایی مکرر، مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کردند.

در ادامه و در شرایطی که اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس، در حال اعلام اسامی ناطقان بود، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین شهر که با ارجاع لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق و کالا و ارز مخالف بود، به فریادهای خود ادامه داد.

در شرایطی که حاجی دلیگانی با فریاد کلمه اخطار را تکرار می کرد و مانع از بیان نطق یکی از نمایندگان شده بود، علی مطهری با عصبانیت خطاب به وی گفت: " بشین سر جات".

به دنبال این موضوع حاجی‌دلیگانی به سمت جایگاه هیئت‌رئیسه رفت که برخی از نمایندگان مانع از او شدند.