۰ نفر

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌و‌گو با اقتصادآنلاین خبرداد:

پذیرش کلیات طرح دو فوریتی مجلس برای ساماندهی بازار ارز توسط مسئولان بانک مرکزی/ تشکیل کارگروه مشترکی بین مجلس و دولت برای ساماندهی بازار ارز

۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۲۲
کد خبر: 263023
پذیرش کلیات طرح دو فوریتی مجلس برای ساماندهی بازار ارز توسط مسئولان بانک مرکزی/ تشکیل کارگروه مشترکی بین مجلس و دولت برای ساماندهی بازار ارز

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از پذیرش کلیات طرح دو فوریتی مجلس در مورد ساماندهی بازار ارز توسط مسئولان بانک مرکزی در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

اقتصاد آنلاین-المیرا اکرمی؛ رحیم زارع در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی اقتصاد آنلاین در تشریح  نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی گفت: تحولات بازار ارز اقتصاد کشور را در روزهای گذشته با چالش جدی روبه رو کرده بود و نمایندگان مجلس در این رابطه پیگیری های خود را انجام داده اند و در این راستا امروز در کمیسیون اقتصادی جلسه تشکیل شد.

زارع در  ادامه افزود: در نشست امروز کمیسیون اقتصادی نمایندگان مجلس انتقادات جدی به وضعیت بازار ارز در ماه های گذشته داشتند و از مسئولان ذی ربط خواستند که به التهابات بازار ارز خاتمه دهند.

وی با تاکید بر اینکه براساس دلایل اقتصادی نرخ ارز باید کاهش یابد، اظهار داشت: کارگروه مشترکی بین مجلس و دولت برای ساماندهی بازار ارز تشکیل می شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان گفت: طرح دو فوریتی مجلس در خصوص ساماندهی بازار ارز یکی از محورهای نشست امروز کمیسیون اقتصادی بود که کلیات آن مورد پذیرش مسئولان بانک مرکزی بود و در این راستا تلاش می شود تا با هماهنگی و به صورت اقتصادی ثبات بازار ارز باز گردد.