۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۲ میلیاردی تهران

۵ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 638686
آپارتمان های ۲ میلیاردی تهران

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ۲ میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ اگر با سرمایه ۲ میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری و خرید مسکن را در تهران دارید، در مناطق مختلف این شهر موفق به خرید خانه می‌شوید. در این گزارش خانه‌های ۲ میلیاردی را در مناطق و محله‌های مختلف این کلان‌شهر مورد بررسی قرار داده‌ایم.

حکیمیه یکی از محله‌های شرق تهران به‌ شمار می‌رود و مراکز تفریحی و مجتمع‌های تجاری زیادی را در خود جای داده است.

ارزش خانه‌ای ۶۲ متری در حکیمیه که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان است.

برای خرید آپارتمانی ۹ ساله در تهرانپارس‌غربی با متراژ ۵۰ متر و ۱ اتاق خواب به سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و  ۹۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

واحد آپارتمانی ۶۰ متری در سلسبیل که سنی معادل ۶ سال داشته باشد و ۱ خوابه باشد، با قیمتی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

بودجه لازم برای خرید واحدی ۵۹ متری در باغ‌ فیض که ۲۲ سال سن داشته باشد و ۱ خوابه باشد، مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله پیروزی را دارید، میتوانید آپارتمانی ۷۶ متری که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه داشته باشد را می‌توانید با مبلغی معادل ۲ میلیارد تومان خریداری کنید.

آپارتمانی ۵۲ متری در تهرانپارس‌شرقی که ۹ ساله باشد و ۱ خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان دارد.

واحدی ۲۹ ساله در جیحون با متراژ ۶۸ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی ۶۶ متری در منیریه که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد، در روزهای اخیر با مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان های ۲ میلیاردی تهران