۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصاد آنلاین؛

قیمت میتسوبیشی ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ / قیمت این مدل ۲۰۰ میلیون تومان افت کرد + جدول

۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
کد خبر: 705705
قیمت میتسوبیشی ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ / قیمت این مدل ۲۰۰ میلیون تومان افت کرد + جدول

در جدول زیر قیمت روز انواع میتسوبیشی را در بازار مشاهده می‌کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  قیمت میتسوبیشی میراژ  مدل ۲۰۱۸  در بازار  ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شد که کاهش ۱۰۰ میلیونی میلیونی نسبت به هفته پیش دارد اما قیمت این مدل نسیبت به یک ماه گذشته ۴۵۰ میلیون تومان رشد داشته است.

قیمت خودروی میتسوبیشی لنسر  اتوماتیک در بازار با کاهش ۱۰۰ میلیون تومانی در این هفته به ۳ میلیارد تومان رسید با این وجود قیمت ماهانه این مدل ۶۰۰ میلیون تومان افزایش داشته است. 

قیمت میتسوبیشی ASX تیپ ۴ در بازار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که نسبت به یک ماه گذشته ۷۰۰ میلیون توامن افزایش قیمت داشته است.

میتسوبیشی اوتلندر  هم در این هفته ۱۰۰ میلیون تومان ارزان شد و به ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید  اما قیمت این مدل در یک ماه گذشته ۸۵۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

بیش ترین کاهش قیمت این هفته را میتسوبیشی  اوتلندر PHEV  داشت این مدل ۲۰۰ میلیون تومان ریزش قیمتی داشت و به ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید برررسی قیمت ماهانه این مدل در بازار نشان می دهد که میتسوبیشی  اوتلندر ۸۰۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. 

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت بازار انواع خودرو میتسوبیشی (اسفند ۱۴۰۱)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
ASX تیپ ۴ ۲۰۱۸ صفر ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
لنسر ۱۸ لیتر اتوماتیک ۲۰۱۸ صفر ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
میراژ ۲۰۱۸ صفر ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸ صفر ۵,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر PHEV ۲۰۱۸ صفر ۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما