۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصاد آنلاین؛

این خودروی ژاپنی ۱ میلیارد تومان گران شد! + جدول

۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبر: 704361
این خودروی ژاپنی ۱ میلیارد تومان گران شد! + جدول

در جدول زیر قیمت روز انواع میتسوبیشی را در بازار مشاهده می‌کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  قیمت میتسوبیشی میراژ  مدل ۲۰۱۸  در بازار  ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان شد که افزایش ۳۵۰ میلیونی نسبت به هفته پیش دارد این خودرو نسبت به ماه گذشته رشد ۵۵۰ میلیون تومانی را ثبت کرد.

قیمت خودروی میتسوبیشی لنسر  اتوماتیک در بازار ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است این مدل  رشد ۴۷۰ میلیونی نسبت به هفته پیش دارد قیمت لنسر نسبت به ماه گذشته نیز ۷۰۰ میلیون گران تر شده است.

قیمت میتسوبیشی ASX تیپ ۴ در بازار با  ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شد  این مدل در هفته گذشته افزایش ۴۵۰  میلیونی اداشت همچنین قیمت این مدل از متسوبیشی در یک ماه اخیر ۷۰۰ میلیون تومان گران شده است.

میتسوبیشی اوتلندر   در بازار بیشترین افزایش قیمت را ثبت کرد این مل با افزایش ۵۰۰ میلیونی ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شد که نسبت به یک ماه پیش  ۹۵۰ میلیون تومان گران شده است. 

میتسوبیشی  اوتلندر PHEV در بازار ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد که  این مدل هم ۶۵۰ میلیون در این هفته گران شده است. این مدل در یک ماه اخیر ۱ میلیارد تومان افزایش قیمت داشته است.

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت بازار انواع خودرو میتسوبیشی (اسفند ۱۴۰۱)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
ASX تیپ ۴ ۲۰۱۸ صفر ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
لنسر ۱۸ لیتر اتوماتیک ۲۰۱۸ صفر ۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
میراژ ۲۰۱۸ صفر ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸ صفر ۵,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر PHEV ۲۰۱۸ صفر ۵,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما