۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصاد آنلاین؛

قیمت روز سانگ یانگ در بازار / جهش ۱ میلیاردی این مدل در یک ماه! + جدول

۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
کد خبر: 703743
قیمت روز سانگ یانگ در بازار  / جهش ۱ میلیاردی این مدل در یک ماه! + جدول

در جدول زیر قیمت روز انواع سانگ یانگ را در بازار مشاهده می‌کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روز سانگ یانگ تیوولی مونتاژ آرمور مدل ۱۳۹۹ در بازار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون شد که  افزایش ۱۵۰ میلیونی در این هفته داشت همچنین قیمت این خودرو در یک ماه اخیر ۴۰۰ میلیون تومان رشد داشته است. 

خودروی سانگ یانگ تیوولی آرمور ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون معامله می شود. این خودرو در این هفته ۱۵۰ میلیون گران شد. همچنین این خودرو در یک ماه اخیر ۴۰۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. 

قیمت خوردوی سانگ یانگ تیوولی مونتاژ سولار مدل ۱۴۰۰ دربازار ۲ میلیارد و ۳۵۰ تومان است.  این مدل در یک هفته گذشته ۱۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. همچنین قیمت این مدل نسبت به ماه قبل رشد ۴۵۰ میلیونی داشته است. قیمت سانگ یانگ تیوولی مونتاژ سولار در زمستان امسال ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

سانگ یانگ تیوولی مونتاژ فایتر توربو مدل ۱۴۰۰  در بازار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شد این خودرو هم در این هفته ۱۵۰ میلیون و در یک ماه اخیر ۴۰۰ میلیون تومان گران شد.  

قیمت روز سانگ یانگ تیوولی مونتاژ اسپشیال توربو مدل ۱۴۰۱ در بازار۲ میلیارد تومان و ۷۰۰ میلیون تومان است  قیمت این خودرو در هفته اخیر ۲۵۰ میلیون افزایش یافت همچنین نسبت به ماه گذشته یک افزایش ۴۵۰ میلیونی دارد. 

قیمت سانگ یانگ نیو کوراندو پرمیوم پلاس مدل ۲۰۱۸ در بازار ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون است قیمت این مدل در هفته اخیر ۳۰۰ میلیون و در یک ماه گذشته ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

خودرو سانگ یانگ رکستون G۴ مدل ۲۰۱۸ در بازار ۴ میلیارد و ۹۵۰ تومان شد که یک افزایش ۵۰۰ میلیونی در این هفته و افزایش ۸۵۰ میلیونی در یک ماه اخیر دارد قیمت این مدل از رکستون سانگ یانگ در زمستان امسال ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون گران شده است.

قیمت روز سانگ یانگ رکستون مونتاژ G۴ مدل ۱۴۰۰ هم ۵ میلیاردو ۳۵۰ میلیون معامله می شود. این مدل از سانگ یانگ افزایش ۶۵۰ میلیونی در یک هفته و ۱ میلیارد و ۵۰ میلیونی در یک ماه اخیر داشته است. 

سانگ یانگ رکستون مونتاژ امپرور  به ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رسید. این خودرو در هفته اخیر افزایش ۴۵۰ میلیونی داشته است همچنین قیمت این مدل در یک ماه اخیر ۸۵۰ میلیون تومان گران شده است. این خودرو هم در زمستان رشد ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومانی داشته است.

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت بازار انواع خودرو سانگ یانگ (اسفند ۱۴۰۱)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
نیو کوراندو پرمیوم پلاس ۲۰۱۸ صفر ۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رکستون G۴ ۲۰۱۸ صفر ۴,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رکستون مونتاژ G۴ ۱۴۰۰ صفر ۵,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رکستون مونتاژ G۴ ۱۳۹۹ صفر ۵,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رکستون مونتاژ امپرور ۱۴۰۰ صفر ۵,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی آرمور ۲۰۱۸ صفر ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ اسپشیال توربو ۱۴۰۱ صفر ۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ اسپشیال توربو ۱۴۰۰ صفر ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ آرمور ۱۳۹۹ صفر ۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ سولار ۱۴۰۰ صفر ۲,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ سولار ۱۳۹۹ صفر ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ فایتر توربو ۱۴۰۰ صفر ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما