۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصاد آنلاین؛

افزایش قیمت میتسوبیشی در بازار / این مدل ۳۰۰ میلیون گران شد

۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبر: 702945
افزایش قیمت میتسوبیشی در بازار / این مدل ۳۰۰ میلیون گران شد

در جدول زیر قیمت روز انواع میتسوبیشی را در بازار مشاهده می‌کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  قیمت میتسوبیشی میراژ  مدل ۲۰۱۸  در بازار  ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان شد که افزایش ۱۵۰ میلیونی نسبت به هفته پیش دارد این خودرو نسبت به ماه گذشته رشد ۳۳۰ میلیون تومانی را ثبت کرد.

قیمت خودروی میتسوبیشی لنسر  اتوماتیک در بازار دو میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان است این مدل  رشد ۲۸۰ میلیونی نسبت به هفته پیش دارد قیمت لنسر نسبت به ماه گذشته نیز ۴۳۰ میلیون گران تر شده است.

قیمت میتسوبیشی ASX تیپ ۴ در بازار با  ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان شد  این مدل در هفته گذشته افزایش ۲۰۰ میلیونی اداشت همچنین قیمت این مدل از متسوبیشی در یک ماه اخیر ۴۵۰ میلیون تومان گران شده است.

میتسوبیشی اوتلندر   در بازار بیشترین افزایش قیمت را ثبت کرد این مل با افزایش ۳۰۰ میلیونی ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان شد که نسبت به یک ماه پیش  ۶۰۰ میلیون تومان گران شده است. 

میتسوبیشی  اوتلندر PHEV در بازار ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به فروش می رسد که  این مدل هم ۲۰۰ میلیون در این هفته گران شده است. این مدل در یک ماه اخیر ۵۰۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت بازار انواع خودرو میتسوبیشی (اسفند ۱۴۰۱)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
ASX تیپ ۴ ۲۰۱۸ صفر ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
لنسر ۱۸ لیتر اتوماتیک ۲۰۱۸ صفر ۲,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
میراژ ۲۰۱۸ صفر ۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸ صفر ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر PHEV ۲۰۱۸ صفر ۵,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما